کد خبر : 1759093 | 11 خرداد 1400 ساعت 10:36 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی – بادران؛ بر بلندای صدرنشینی

تیم بادران در صورتی که عصر امروز در ساوه تیم خوشه طلایی را شکست دهد 47 امتیازی می شود و در صدر جدول لیگ یک باقی می ماند.

خوشه طلایی – بادران؛ بر بلندای صدرنشینی 

به گزارش"ورزش سه"، پیروزی در برابر نود ارومیه در هفته ای که گذشت موجب 44 امتیازی شدن تیم بادران و صدرنشینی مجدد این تیم درلیگ یک شد. البته که شکست مس کرمان در خانه ی پارس جنوبی در هدیه ی این صدرنشینی به بادران تاثیر گذار بود در صورتی که مس می توانست با شکست پارس جنوبی در جم 46 امتیازی شود و با دو امتیاز اختلاف نسبت به بادران دوباره صدر جدول را در اختیار بگیرد. 

 

صدرنشینی بادران در پایان هفته ی بیست و ششم لیگ یک بدین معنی است که سرنوشت قهرمانی و صعود به دست این تیم است و اگر در 8 هفته پایانی بازی ها دچار لغزش نشود و یا میزان امتیازاتی که این تیم از دست می دهد بیشتر از سایر رقبا نباشد بعد از 6 سال به هدفی که ترسیم کرده بود خواهد رسید؛ صعود به لیگ برتر. بررسی وضعیت تیم بادران نشان می دهد در تعطیلات زمستانی بازیکنان خوبی را به ترکیب این تیم اضافه شده اند. بازیکنانی که می توانند در 8 هفته پایانی به کمک امید رضا روانخواه و هم چنین بادران بیایند و به 6 سال انتظار برای صعود به لیگ برتر پایان دهند. حمید کاظمی که درتیم هوادار آقای گل بازی ها بود. مهرداد طهماسبی دروازه بان نساجی – امیر زلیکانی هافبکی که در تیم فولاد سابقه ی بازی دارد. به همراه یاسر فیضی مقدم مهاجمی که پیش از این برای مس کرمان بازی می کرده است. علی پورمحمد وینگر تیم هوادار – محمد پاپی بازیکن تیم سپاهان – سید مهدی قریشی مدافع تیم آلومینیوم اراک و... دیگر بازیکنانی هستند که به مجموعه تیم بادران اضافه شده اند و حالا این تیم به یک تیم باتجربه تبدیل شده که می تواند از موقعیتی که به دست آورده در هفته های پایانی به خوبی مراقبت و در نهایت به لیگ برتر صعود کند. 

 

البته بازی امروز بازی سختی برای تیم بادران خواهد بود. خوشه طلایی که دومین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند فصل گذشته هم در چنین هفته هایی برای صعود به لیگ برتر دورخیز کرده بود اما در چند هفته پایانی آنچنان که باید و شاید نتیجه نگرفت و در نهایت چهارم شد. اما می شود گفت این فصل به تیم باتجربه تری تبدیل شده است و اگر در بازی امروز برنده شود به یک امتیازی تیم بادران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها