کد خبر : 1759095 | 11 خرداد 1400 ساعت 10:43 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین زمان رسیدگی به تخلف سرپرست تیم پیکان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از اعلام زمان رسیدگی به پرونده سرپرست تیم پیکان خبر داد.

تعیین زمان رسیدگی به تخلف سرپرست تیم پیکان 

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی علی اصغر مدیر روستا، سرپرست تیم پیکان در دیدار برابر سایپا از هفته 23 لیگ برتر فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی جلسه رسیدگی به این پرونده روز پنجشنبه 13 خردادماه برگزار می شود.

 

گفتنی است در این بازی تیم پیکان بیش از حد مجاز تعیین شده بازیکن تعویضی به میدان فرستاد و این منجر به این شد که کمیته انضباطی نتیجه این بازی را 3-0 به سود تیم سایپا تغییر دهد. در حالی که در جریان بازی تیم پیکان با نتیجه دو بر یک برنده شد. مهدی تارتار در واکنش به رای کمیته انضباطی از سمت خود استعفاء کرد و حال قرار است با مخالفت باشگاه پیکان با استعفای او بار دیگر هدایت خودروسازان را برعهده داشته باشد. هم چنین پرونده با اعتراض باشگاه پیکان به کمیته ی استیناف رفته است و قرار است این کمیته در نشست روز چهارشنبه این پرونده را بررسی و رای نهایی را صادر کند. 

 

جالب اینکه در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال پیش بینی برای تیمی که بیش از اندازه بازیکن تعویضی به میدان می فرستد صورت نگرفته است. چه الان که تیم ها 5 تعویض انجام می دهند چه در گذشته که سه تعویض صورت می گرفت. اگر بحث کرونا را یک بحث نوظهور فرض کنیم و هم چنین 5 تعویض را برخی معتقدند آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال باید به این نکته اشاره می کرد تیمی که تعویض چهارم را انجام می دهد جریمه اش چه خواهد بود. البته کمیته انضباطی می گوید در صدور رای این پرونده از آیین نامه انضباطی فیفا کمک گرفته است.

دیدگاه‌ها