کد خبر : 1759113 | 11 خرداد 1400 ساعت 11:59 | 70.4K بازدید | 15 دیدگاه

بازگشت مدافع کاتالان به خانه؛

رسمی: اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

بارسلونا رسما اعلام کرد که با بازگشت اریک گارسیا به نوکمپ، دومین بازیکن خود را نیز در تابستان به خدمت گرفته است.

رسمی: اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا امروز رسما اعلام کرد که اریک گارسیا، مدافع سابق منچسترسیتی، به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوسته است. گارسیا پس از آگوئرو دومین بازکن جدیدی است که کاتالان ها برای تقویت تیم خود در فصل بعد به خدمت گرفته اند.

گارسیا پس از سه سال حضور در منچسترسیتی به خانه باز می گردد و از تاریخ یکم جولای، که قراردادش با سیتیزن ها به اتمام برسد، رسما بازیکن بارسلونا خواهد بود.

گارسیا نیز همان مسیری که سرخیو آگوئرو، هم تیمی سابقش در سیتی، طی کرد را دنبال کرده و پس از ترک اتحاد پا به نوکمپ گذاشت و قرار است که قراردادی پنج ساله را با بارسلونا امضا کند.

 

1607646

 

باشگاه بارسلونا در بیانیه رسمی خود گفت: "باشگاه بارسلونا و اریک گارسیا توافق کردند که این بازیکن از اول جولای و هنگامی که قراردادش با منچسترسیتی به پایان برسد، به این باشگاه بپیوندد. این بازیکن قرار است قراردادی تا پایان فصل 26-2025 را امضا کند و بند خرید او 400 میلیون یورو تعیین شده است."

بارسلونا قرار است امروز از خرید جدید خود رونمایی کند. اریک گارسیا همچنین در مسابقات یورو 2020 نیز تیم ملی اسپانیا را همراهی خواهد کرد.

گارسیا محصول آکادمی فوتبال لاماسیا است اما از سال 2017 برای سیتی بازی می کرد. او پس از چند فصل بازی برای تیم های پایه سیتی از سال گذشته به تیم اول باشگاه اضافه شد و چیزی نمانده بود ژانویه 2021 به بارسا برگردد ولی در نهایت سران بارسا ترجیح دادند تا پایان فصل صبر کرده و گارسیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

دیدگاه‌ها