کد خبر : 1759226 | 11 خرداد 1400 ساعت 22:30 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی 2 – بادران تهران صفر 

لیگ یک/ برد بزرگ خوشه طلایی مقابل تیم 10 نفره

خوشه طلایی در مصاف با صدرنشین دو بر صفر پیروز و به صدر جدول نزدیک تر شد و حالا می توان از این تیم به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی و صعود به لیگ برتر یاد کرد.

لیگ یک/ برد بزرگ خوشه طلایی مقابل تیم 10 نفره

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی که فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ یک به عنوان چهارمی دست پیدا کرده بود و در برابر بادران در خانه 3-2 شکست خورده بود اینبار در شرایطی پذیرای بادران بود که تیم تهرانی با 44 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و به دنبال پیروزی در این دیدار و تداوم صدرنشینی اش بود. 

 

بازی برای هر دو تیم سخت و نفس گیر بود بطوریکه در نیمه ی نخست کمتر به هم اجازه هنرنمایی می دادند اما از تلاش های هر دو تیم مشخص بود برای پیروزی در این دیدار برنامه ریزی کرده اند. در نهایت نیمه ی نخست بدون اینکه گلی به ثمر برسد دو تیم به رختکن رفتند. عطش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه ی دوم بیشتر شد. دروازه های هر دو تیم از سوی مهاجمان تهدید شد اما در حالی که به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم تصورها بر این بود که بازی با نتیجه ی مساوی بدون گل پایان می یابد. اما در دقایق پایانی تیم خوشه طلایی به 2 گل (پیمان پور صادقی و حسین دوستدار)  و سه امتیازی بازی دست یافت تا بعد از شکست مس در کرمان مهمترین پیروزی اش را در هفته های اخیر تجربه کند. خوشه طلایی پیش از این هم در برابر شهرداری آستارا در ساوه ابتدا از حریف گل خورده بود و در نهایت دو بر یک پیروز شد و در بازی با بادران هم نشان داد تیم جنگنده ای است و تا زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی ندمد به پیروزی امیدوار است.

 

البته باید به این نکته ی مهم اشاره کرد که اخراج ایمان اکبری یکی از مدافعان میانی تیم بادران که در دقیقه ی 60 بازی رخ داد در حملات تیم خوشه طلایی در دقایق پایانی و گل های به ثمر رسیده توسط این تیم تاثیر بسزایی داشت.

 

با نتیجه ای که دراین دیدار رقم خورد بادران 44 امتیازی باقی ماند اما صدر جدول را از دست داد اما خوشه طلایی 43 امتیازی شد و به یک امتیازی بادران و 3 امتیازی صدرنشین رسید.

 

پیمان پورصادقی در دقیقه ی 83 و حسین دوستدار در دقیقه ی 4+90 زننده ی گل های تیم خوشه طلایی در این بازی بودند.

دیدگاه‌ها