کد خبر : 1759246 | 12 خرداد 1400 ساعت 00:45 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

النصر قصد فروش ماشاریپوف را دارد!

رسانه ازبکستانی نوشت که النصر قصد دارد ماشاریپوف را از شباب الاهلی بازگرداند ولی با پیشنهادی 5 میلیون یورویی نیز او را خواهد فروخت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با پرداخت مبلغ 1 و نیم میلیون یورو، جلال الدین ماشاریپوف هافبک میانی و خلاق پاختاکور را به خدمت گرفت ولی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، آنها مجبور شدند ماشاریپوف را به باشگاه شباب الاهلی امارات قرض دهند.


با پایان قرارداد قرضی ماشاریپوف، باشگاه النصر به دلیل عملکرد خوب این بازیکن در امارات و لیگ قهرمانان آسیا، قصد بازگرداندن او را دارد ولی حاضر است تا این بازیکن را به بالاترین پیشنهاد نیز واگذار کند.

 

1607859


وب سایت ازبکی sports.uz در خبری اعلام کرد که باشگاه النصر که هنوز به دلیل عدم پرداخت طلب های سنگین موفق به دریافت گواهی صلاحیت مالی برای فصل بعد نشده است، حاضر است در ازای دریافت مبلغ 5 میلیون یورو، جلال الدین ماشاریپوف را به هر تیمی که خواهان اوست، واگذار کند.


رسانه های اماراتی پیش از این اعلام کرده بودند که باشگاه شباب الاهلی امارات حاضر است با پرداخت 4 میلیون یورو، قرارداد ماشاریپوف را دائمی کند و باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها