کد خبر : 1759302 | 12 خرداد 1400 ساعت 12:01 | 37.7K بازدید | 6 دیدگاه

طارمی؛ گل بزن با هر جا که خواستی (عکس)

طارمی و آزمون که فصل فوق العاده ای را در لیگ های پرتغال و روسیه پشت سر گذاشتند، امیدهای اصلی گلزنی برای تیم ملی ایران هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 فردا مجددا از سرگرفته خواهد شد و تیم ملی ایران در اولین بازی خود در بحرین به مصاف تیم ملی هنگ کنگ خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.


مهدی طارمی مهاجم تیم ملی که فصل بسیار خوبی را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشت، به همراه سردار آزمون امیدهای اصلی گلزنی تیم ملی خواهد بود. طارمی که به همراه پورتو نائب قهرمانی لیگ برتر پرتغال را تصاحب کرد، تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بالا آمد و به زیبایی هر چه تمام تر، دروازه چلسی را باز کرد اما نتوانست مانع از حذف تیمش شود.


مهاجم بوشهری که در سالهای اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته است، امیدوار است در این رقابت ها نیز با گلزنی، گره از مشکلات ایران باز کند بخصوص در 2 بازی حساس مقابل بحرین و عراق که سرنوشت حضور ایران در مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی را تعیین خواهد کرد.

 

1607962


طارمی که به عنوان دهمین بازیکن تأثیرگذار فوتبال اروپا در فصل گذشته انتخاب شد، امیدوار است درخشش در لباس پورتو را نیز به بحرین منتقل کرده و گره گشای مشکلات ایران در بازی های این مرحله باشد. او دروازه بزرگان فوتبال پرتغال و اروپا از جمله یوونتوس و چلسی را باز کرد پس می تواند برابر بحرین و عراق نیز برای ایران گلزنی کند.


طارمی 28 ساله این روزها در اوج دوران آمادگی خود به سر می برد و یکی از بازیکنان فعال در تمرینات تیم ملی است. او در تمرین شب گذشته ایران در منامه نیز آمادگی جسمانی خود را به رخ کشید. هواداران تیم ملی انتظار دارند تا این مهاجم بوشهری که با ضربه ای قیچی برگردان و به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ادواردو مندی و قهرمان اروپا را باز کرد، در بحرین نیز به هر نحوی که شده، برای ایران گلزنی کند.


در واقع مهم نیست که طارمی قصد دارد با ضربه سر به عراق و بحرین گل بزند یا یکی از آن قیچی برگردان های زیبایش را برای حریفان ایران کنار گذاشته باشد یا بخواهد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند، مهم این است او برای ایران گل بزند، حالا به هر طریقی که امکانش بود تا تیم اسکوچیچ این مرحله حساس را به سلامت طی کرده و راهی بازی های اصلی مقدماتی جام جهانی شود.

دیدگاه‌ها