کد خبر : 1759309 | 12 خرداد 1400 ساعت 12:29 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا-پارس جنوبی؛

پدر سعید عزت‌اللهی در نقش سرمربی موقت آستارا!

پس از روند نزولی قهرمان لیگ یک، حالا یک شکست دیگر برای این تیم می‌تواند آن‌ها را وارد جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ یک کند.

پدر سعید عزت‌اللهی در نقش سرمربی موقت آستارا!

به گزارش "ورزش سه" در ادامه دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ یک، در آستارا تیم شهرداری آستارا پس از شوک دوباره در کادرفنی و بازگشت پایان رأفت به این تیم، امروز به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود؛ در 9 هفته گذشته تیم شهرداری آستارا تنها یک امتیاز به دست آورده و در شرایطی که شنیده می‌شد پایان رأفت بار دیگر سکان هدایت را برعهده گرفته، اما از آستارا خبر رسیده است که نادر عزت‌اللهی پدر سعید عزت‌اللهی، در نقش مدیرفنی امروز مسئولیت هدایت شهرداری آستارا برعهده دارد. تیمی که قهرمان نیم‌فصل لیگ یک شده بود اما حالا در آستانه ورود به جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ یک است.

 

در واقع شکستی دیگر امروز مقابل پارس جنوبی جم می‌تواند شهرداری آستارا را در موقعیتی خطرناک و رو به سقوط قرار دهد؛ سوی دیگر میدان هم پارس جنوبی جم پس از شکست مس کرمان مدعی، شرایط بحرانی را گذرانده و بازیکنان و کادرفنی این تیم اعتصاب کرده‌اند و محمد نصرتی از سمت خود استعفا داده است. با این‌حال پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند پارس جنوبی جم را در قامت یک مدعی در لیگ یک حفظ کند.

 

محمد نصرتی، سرمربی پارس جنوبی جم با توجه به پرداخت 20 درصد از قرارداد اعضای این تیم به شغل خود بازگشته و از سوی دیگر حضور نادر عزت‌اللهی روی نیمکت شهرداری آستارا از نکات جالب‌توجه دیدار امروز است. باید دید سرانجام این بازی که هر دو سوی میدان، تیم‌ها در بحران هستند چه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها