کد خبر : 1759343 | 12 خرداد 1400 ساعت 14:53 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کسب 41 امتیاز از 21 مسابقه؛

از هفته ششم تا حالا؛ بیاتلو صدرنشین لیگ یک

تا پیش از اینکه وحید بیاتلو هدایت خوشه طلایی را برعهده بگیرد، این تیم با 3 شکست و 2 تساوی در رتبه های انتهایی جدول رده بندی قرار داشت.

از هفته ششم تا حالا؛ بیاتلو صدرنشین لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، حالا و در پایان هفته 27 ام رقابت های لیگ یک و در شرایطی که خوشه طلایی 21 مسابقه با هدایت وحید بیاتلو مربی سابق نود ارومیه به میدان رفته، 43 امتیاز کسب کرده و پایین تر از هوادار، بادران و فجرسپاسی شیراز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.


نکته جالب توجه اما اینکه اگر جدول مسابقات را از هفته ششم و دیدار مس کرمان در ساوه مقابل خوشه طلایی محاسبه کنیم، که بیاتلو دو روز قبل‎‌تر به عنوان سرمربی تیم از سوی پرویزی مدیرعامل باشگاه انتخاب شده بود، این مربی جوان 34 ساله توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بالاتر از سایر همنامان خود در لیگ دسته اول، صدرنشین خواهد بود.


در واقع خوشه طلایی با وحید بیاتلو از زمان حضور این مربی توانسته به 41 امتیاز در 21 مسابقه دست پیدا کند که هیچ مربی و تیم دیگری موفق به این مهم نشده و میانگین کسب امتیاز نزدیک به 2 را برای هر بازی با این مربی برای ساوه‌ایها ثبت می کند.


در حال حاضر هوادار، بادران و فجرسپاسی با 46 و 44 امتیاز رتبه های اول و دوم را در اختیار دارند و تیم خوشه طلایی توانسته با کسب 43 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار بگیرد. رتبه های بعدی را مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر و خیبر خرم آباد در اختیار دارند که به ترتیب با 43، 42 و 40 امتیاز رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند و البته استقلال خوزستان هم با 40 امتیاز همچنان امیدوار به بازی های پیش رو است.


از میان این تیم های مدعی، روز گذشته هوادار با نتیجه 2 بر صفر بادران را با رضا عنایتی شکست داد و فجرسپاسی هم با نتیجه 2 بر صفر از سد چوکا گذشت. همچنین شاهین شهرداری بوشهر نیز دو بر 1 آرمان گهر را از پیش رو برداشت. امروز بازی های هفته 27 ام دنبال می شود و باید دید تیم هایی نظیر مس که امروز به مصاف رقبای خود می روند، چه تغییراتی در رتبه های ابتدایی جدول رده بندی ایجاد خواهند کرد.


یکی دیگر از نکاتی که موید نقش بیاتلو در موفقیت خوشه طلایی به شمار می رود اینکه، آنها در مرحله رفت رقابت های در شرایطی با چوکای تالش بازی کردند که هر دو تیم در رتبه های پایینی جدول رده بندی قرار داشتند ولی حالا خوشه طلایی با بیاتلو توانسته 43 امتیاز کسب کند و به رتبه چهارم برسد ولی در سوی دیگر سبزپوشان تالشی موفق به کسب بیشتر از 25 امتیاز نشده اند و در خطر سوط قرار گرفته اند.


سرمربی 34 ساله تیم فوتبال خوشه طلایی در ابتدای فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی فعالیت می کرد ولی خیلی زود از هدایت این تیم استعفا داد و در لیگ یک بار دیگر توانسته نام خود را به عنوان یک مربی بالا کند.

 

دیدگاه‌ها