کد خبر : 1759376 | 12 خرداد 1400 ساعت 17:29 | 72.2K بازدید | 2 دیدگاه

خوشحالی مخالف شماره 1 زیدان از بازگشت کارلتو(عکس)

ایسکو که ماه ها بود با زین الدین زیدان رابطه خوبی نداشت از بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان پنجشنبه هفته پیش بود که استعفای خود را از هدایت رئال اعلام کرد. زیدان ابتدا چهارشنبه شب در پیام های جداگانه با محتوایی متفاوت برای بازیکنانش از آنها خداحافظی کرد و صبح پنجشنبه پس از جلسه دو ساعته با فلورنتینو پرز رئیس رئال، به جدایی اش رسمیت بخشید.

پس از استعفای زیزو تقریبا همه بازیکنان رئال حتی نیمکت نشین های ثابت از او با انتشار پیام هایی خداحافظی کردند ولی ایسکو این کار را انجام نداد.

 

 

 

1607999

 

 

هافبک رئال که از سال 2013 برای این باشگاه بازی می کند و زیر نظر زیدان روزهای خوبی را نیز در مقطع اول حضور این مربی(2016 تا 2018) داشت، فصل گذشته پای ثابت نیمکت بود و از ایده های زیزو کاملا خارج شد.

روز گذشته باشگاه رئال مادرید رسما خبر از جانشینی کارلو آنچلوتی به جای زیدان داد. مربی ایتالیایی بین سال های 2013 تا 2015 نیز سرمربی رئال بود و دقیقا با ورود او بود که ایسکو از مالاگا به رئال پیوست. ایسکو زیر نظر کارلتو روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد و طبیعتا از بازگشت کارلتو خوشحال است. او این را عملا نیز نشان داد.

 

 

1607998

 

 

 

آنچلوتی در پستی اینستاگرامی بازگشت به رئال را جشن گرفت و نوشت:« دوباره باهم»؛ پستی که با استقبال و لایک ایسکو مواجه شد.

از قرارداد این بازیکن با رئال یک سال دیگر باقیمانده و اکنون باید دید بازگشت کارلتو تغییری در تصمیم ایسکو ایجاد خواهد کرد یا اینکه او همچنان روی جدایی از رئال فکر می کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها