کد خبر : 1759471 | 13 خرداد 1400 ساعت 09:57 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

رامین رضاییان شاگرد شفر می شود؟

روزنامه استاد الدوحه خبر داد که رامین رضاییان بازیکن ایرانی الدحیل، در صدر اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه الخور قطر قرار دارد.

رامین رضاییان شاگرد شفر می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به آغاز زمان فصل نقل و انتقالات فوتبال در قطر، تیم ها در پی جذب بازیکنان جدید هستند و از همین روی، روزنامه استاد الدوحه قطر در خبری مدعی شد که باشگاه الخور به دنبال جذب بازیکن ایرانی الدحیل است.


استاد الدوحه نوشت رامین رضاییان بازیکن ایرانی پس از پایان قراداد قرضی این بازیکن به باشگاه السیلیه در پایان فصل گذشته و بازگشت او به باشگاه الدحیل، به عنوان یکی از برجسته ترین نامزدها برای پیوستن به باشگاه الخور در جریان نقل و انتقالات تابستانی ظاهر شده است.


گزارشاتی حاکی از آن است که مدیریت باشگاه الخور مذاکراتی را با همتایان خود در باشگاه الدحیل آغاز کرده اند تا این بازیکن را از ابتدای فصل آینده به الخور قرض داده و این بازیکن ایرانی به این تیم بپیوندد.

 

1608211


مدیریت الخور تصمیم گرفت تا از تمدید قرارداد یوکا کوبایاشی ژاپنی که در فصل قبل با شوالیه ها بازی می کرد، صرف نظر کند. در نتیجه، پس از عدم تمایل السیلیه برای تمدید قرارداد رامین رضاییان، باشگاه الخور به دنبال جذب رامین رضاییان به عنوان گزینه نخست نقل و انتقالاتی خود است.


الخور که در فصل گذشته با ایستادن در رتبه یازدهم جدول راهی مسابقه پلی آف صعود یا سقوط به لیگ ستارگان شد، با پیروزی برابر الشحانیه، در سطح اول فوتبال قطر ماندگار شد. هدایت این تیم را وینفرد شفر بر عهده دارد و در صورت پیوستن رامین رضاییان به الخور، او شاگرد سرمربی سابق استقلال خواهد شد.

دیدگاه‌ها