کد خبر : 1759610 | 13 خرداد 1400 ساعت 22:36 | 12.4K بازدید | 5 دیدگاه

گام اول همیشه سخت است؛

بیرانوند: با جنگندگی مثال‌زدنی ملی‌پوشان موفق می‌شویم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی در اولین بازی دور برگشت مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا، پستی اینستاگرامی را منتشر کرد.

بیرانوند: با جنگندگی مثال‌زدنی ملی‌پوشان موفق می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران که امشب با نظر دراگان اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و دروازه‌اش تهدید جدی از سوی مهاجمان هنگ‌کنگی نشد و روی یک بدشانسی و البته یارگیری اشتباه در خط دفاعی، توپ قوس برداشت و به زیر طاق دروازه تیم ملی رفت، پس از پایان بازی در پستی اینستاگرامی ابراز امیدواری به صعود تیم ملی کرد.

 

بیرانوند که امشب در ثبت 25مین کلین‌شیت خود در پیراهن تیم ملی ایران ناکام بود، برای سومین بازی متوالی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و حالا امیدوار است در جدال حیثیتی و سرنوشت‌ساز مقابل بحرین بتواند به طلسم خود پایان دهد و دروازه‌اش در مقابل حملات بحرینی‌ها بسته بماند.

 

1608543

 

سنگربان شماره یک تیم ملی در پست اینستاگرامی خود، با اشاره به سخت بودن برداشتن گام اول در مسابقات مختلف این‌طور نوشت: گام اول همیشه سخته و خوشبختانه با پیروزی سپری شد، بی‌شک با دعای شما مردم عزیز و با جنگندگی مثال‌زدنی تک تک بازیکنان در بازیهای آینده نیز موفق خواهیم شد. 

دیدگاه‌ها