کد خبر : 1759644 | 14 خرداد 1400 ساعت 10:21 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین خبر از لندن؛

کونته و پاراتیچی در راه پیوستن به تاتنهام

فابیو پاراتیچی امروز آخرین کنفرانس خبری خود را به عنوان مدیر یووه برگزار خواهد کرد و تاتنهام همچنان مشغول مذاکره با او و انتونیو کونته است تا هر دو را به لندن ببرد.

کونته و پاراتیچی در راه پیوستن به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام مشغول مذاکره با آنتونیو کونته و فابیو پارتیچی است اما این مذاکرات ربطی به یکدیگر ندارند و باشگاه لندنی ممکن است یکی از این دو و یا هر دو را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. شاید هم هیچ کدام!

هر چند رسانه ای ایتالیایی گزارش کرده اند که پارتیچی در آستانه توافق با باشگاه شمال لندنی است، اما کونته هنوز با رسیدن به توافق فاصله دارد.

پاراتیچی امروز آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان مدیر یوونتوس برگزار می کند و ممکن است خبرهای جدیدی درباره مذاکراتش با تاتنهام در اختیار مطبوعات بگذارد.

پارتیچی 11 سال را در آلیانز سپری کرد و به همراه این تیم برنده 11 عنوان قهرمانی از جمله 9 عنوان قهرمانی در سری آ شد.

 

1608636

 

اسکای اسپورت گزارش کرده است که پارتیچی در ابتدای هفته آینده پاسخ نهایی خود را به تاتنهام خواهد داد.

این خبرگزاری همچنین گزارش کرده است که اختلافی حدود 3 میلیون یورو بین پیشنهاد تاتنهام به کونته و مبلغ درخواستی این سرمربی ایتالیایی وجود دارد.

کوریره دلو اسپورت تایید کرده است که دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند.

تاتنهام امیدوار است که کونته همان فرد مناسب برای هدایت این تیم و متقاعد کردن هری کین به ماندن در این باشگاه باشد. سرمربی ایتالیایی به هری کین علاقمند است و اگر بالاخره با تاتنهام به توافق برسد و هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، حتما تلاش خواهد کرد تا کاپیتان اسپرز و تیم ملی انگلیس را راضی به ماندن کند.

دیدگاه‌ها