کد خبر : 1759657 | 14 خرداد 1400 ساعت 11:19 | 48.1K بازدید | 6 دیدگاه

بیشترین پاس در دوئل با هنگ‌کنگ؛

احمد نور و یک آمار جالب در تیم ملی (عکس)

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در تیم ملی هم بازی خوبی را از خود ارائه کرد و یکی از ترین‌های ترکیب تیم ملی بود.

احمد نور و یک آمار جالب در تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" چهار مسابقه متراکم و فشرده باعث شد تا کادرفنی تیم ملی به دنبال تقسیم انرژی میان ملی‌پوشان باشد و استفاده از همه بازیکنان لیست پرستاره خود را در دستور کار قرار دهد؛ این مسئله باعث شد تا در بازی اول مقابل هنگ‌کنگ، روز گذشته اسکوچیچ به بازیکنان باتجربه‌ای چون احسان حاج‌صفی استراحت بدهد و در میانه زمین زوج عزت‌اللهی-نوراللهی را به میدان بفرستد.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از نمایش‌های فوق‌العاده خوب در ترکیب تیم باشگاهی‌اش، به دنبال تثبیت جایگاه خود در ترکیب تیم ملی و درخشیدن در عرصه ملی بود؛ هر چند جدال با هنگ‌کنگ نه چندان آماده، سنگ محک خوبی نمی‌تواند برای نوراللهی باشد اما او یک رکورد ویژه را هم به نام خود کرد.

 

1608655

 

نوراللهی در بازی روز گذشته توانست 96 پاس برای همبازیان خود ارسال کند که دقتی 97% درصدی داشت و در واقع 93 پاس او به مقصد رسید که رکورد بیشترین آمار پاس در بازی روز گذشته بود؛ هافبک دفاعی تیم ملی 4 شوت هم به سوی دروازه هنگ‌کنگ روانه کرد که دو شوت او در چارچوب بود و با واکنش دروازه هنگ‌کنگی‌ها برگشت داده شد. احمد نوراللهی هم‌چنین سه پاس کلیدی را هم براساس آمار یازده در بازی روز گذشته ارسال کرد تا نمایش خود مقابل هنگ‌کنگ را تکمیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها