کد خبر : 1759815 | 15 خرداد 1400 ساعت 12:23 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی:

عجله ای برای هدایت بارسلونا ندارم

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا مدعی شد بالاخره روزی هدایت این باشگاه را در دست خواهد گرفت.

عجله ای برای هدایت بارسلونا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا بالاخره رسما اعلام کرد رونالد کومان برای یک فصل نیز دیگر روی نیمکت این تیم حضور خواهد یافت تا شایعات بازگشت ژاوی به نوکمپ به صورت موقت منتفی شود. حالا ژاوی در مصاحبه ای مدعی شد تا به حال دو بار پیشنهاد هدایت بارسلونا را رد کرده و برای حضور روی نیمکت این تیم عجله ای ندارد.

 

1608937

 

ژاوی گفت: ما قراردادم را دو سال با السد تمدید کرده ام و بسیار راحت هستم، البته من به پیشنهادات باشگاه های دیگر در آرامش گوش خواهم کرد. حالا اولویت من خانواده است و نیازی به جدایی از السد نمی بینم. شرایط خوبی داشته و من در حال یادگیری، اشتباه کردن و آزمون و خطا هستم. درگیر پروژه ای فوق العاده هستم که تنها معطوف به السد نبوده و مربوط به جام جهانی قطر در سال آینده نیز است. من آنجا نیز نقش مهمی خواهم داشت.

 

اما وقتی به بارسلونا آمدم نیز همه در فرودگاه منتظر من بودند و به محض ورود از من در مورد پیشنهاد بارسلونا سوال کردند. خیر، ابتدا باید بگویم که سرمربی فعلی باشگاه رونالدو کومان است و باید احترام او را نگه داشت و همچنین من هیچ عجله ای برای هدایت بارسلونا ندارم. خوشبختانه یا متاسفانه من تا به حال دو بار پیشنهاد بارسلونا را  دلیل شرایط مختلف از جمله خانوادگی، شغلی و قراردادی رد کرده ام و البته این کار خیلی دشوار نبوده است. بالاخره در آینده روزی زمان هدایت بارسلونا نیز برای من فرا خواهد رسید."

دیدگاه‌ها