کد خبر : 1759877 | 15 خرداد 1400 ساعت 22:20 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

وعده ژیرو؛ جشن قهرمانی با بنزما در ماشین کارتینگ

الیویه ژیرو، ستاره تیم ملی فرانسه، قول داد که در صورت قهرمانی این تیم در یورو آن را با کریم بنزما در یک ماشین کارتینگ جشن بگیرند.

وعده ژیرو؛ جشن قهرمانی با بنزما در ماشین کارتینگ

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً و در یک اتفاق غیر منتظره کریم بنزما بعد از چند سال دوری از تیم ملی فرانسه دوباره با نظر مثبت دیدیه دشان در لیست خروس ها برای حضور در رقابت های یورو قرار گرفت. ستاره رئال مادرید که به دلیل مسائل مربوط به باج خواهی از متئو والبوئنا از تیم ملی کنار گذاشته شده بود یک بار دیگر و این مرتبه برای مسابقات حساس یورو به اردوی شاگردان دشان دعوت شد‌.

 

کریم بنزما در طول مدت دوری خود از تیم ملی فرانسه اظهارنظرهای مختلفی انجام داده بود که یکی از آنها به صحبت های او درباره الیویه ژیرو بازمی‌گشت؛ جایی که او گفته بود مقایسه اش با الیویه ژیرو مانند مقایسه بین اتومبیل فرمول یک و یک ماشین کارتینگ می ماند.

 

 

1609034

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که ژیرو تمام این مسائل را کنار گذاشته و فقط به موفقیت با فرانسه فکر می‌کند. او در این باره گفت: " نیاز به یادآوری این مسئله نیست. حرف های او در مورد من بیش از هر چیز دیگری باعث لبخند زدن و خنداندنم شد. من خودم را جای او گذاشتم. شما باید یاد بگیرید که چگونه ببخشید و دیگر کینه‌ای نداشته باشید. ما می توانیم در صورت قهرمانی در یورو آن را در یک ماشین کارتینگ جشن بگیریم. این یک تصویر جالب خواهد بود."

دیدگاه‌ها