کد خبر : 1759924 | 16 خرداد 1400 ساعت 11:20 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

چراغ سبز آنتونیو کونته برای حضور در لیگ آمریکا

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر برای حضور در لیگ آمریکا ابراز علاقه نشان داد.

چراغ سبز آنتونیو کونته برای حضور در لیگ آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم موفقیت بزرگ آنتونیو کونته در قامت سرمربی اینتر و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های سری آ اخیراً مشخص شد که این سرمربی ایتالیایی فصل آینده هدایت نراتزوری را بر عهده نخواهد داشت.

 

اخیراً گفته شد که لیگ برتر انگلیس و تاتنهام مقصد احتمالی آنتونیو کونته خواهد بود اما شرایط به گونه‌ای رقم خورده که این این اتفاق نیز دور از انتظار به نظر می‌رسد. کونته در مصاحبه ای پیرامون آینده خود می گوید: "من دوست دارم در خارج از کشور تجربیاتی داشته باشم. دوست دارم به آمریکا بروم."

 

 

1605641

 

 

کونته در ادامه گفت: "فکر می کنم من شخصی هستم که از شرایط راحت راضی نیستم. من فکر می کنم که همیشه سخت ترین شرایط را انتخاب کرده ام. وقتی هدایت اینتر را پذیرفتم هدف من یک برنامه سه ساله به منظور بازگرداندن این تیم به روزهای خوب و حضور آنها در رقابت برای کسب جام ها بود. توانایی انجام این کار در سال دوم حضورم کار بزرگی بود.

 

مربی بودن مطمئناً آسان نیست خصوصاً اگر می خواهید این کار را در سطح بالایی انجام دهید و اگر مهارت انجام این کار را در سطح بالایی نیز دارید.
از آنجا که در هر شغلی فشار، انتظارات و استرس واقعاً زیاد است، شما باید در مدیریت شرایط خاص مهارت داشته باشید زیرا می دانید که همیشه خود را تنها می بینید."

 

 

1603751

 

 

کونته درباره شرایط اینتر بعد از جدایی او نیز گفت: " بچه ها کاملا بالغ شده اند و اینکه آنها در ابتدای چالش خود باشند اجتناب ناپذیر است. برای بسیاری از آنها این اولین بار بود که در حرفه خود جام مهمی به دست می‌آورند. اما همانطور که همیشه گفته‌ام وقتی شما پیروز می شوید باید بردن در مغز شما ثبت شود. آن‌ها نه تنها یک قهرمانی ایتالیا را به دست آوردند که بعد از 9 یا 10سال به این مهم دست یافتند."

دیدگاه‌ها