کد خبر : 1759958 | 16 خرداد 1400 ساعت 13:54 | 78.7K بازدید | 24 دیدگاه

به عراق با هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم؛

اسکوچیچ: تیم ملی بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

سرمربی تیم ملی می گوید شرایط عادی و منطقی این بود که دیدار برابر بحرین در ایران برگزار شود، ولی تاکید دارد به تیمش برای موفقیت در این مسابقه ایمان و اعتقاد کامل دارد.

اسکوچیچ: تیم ملی بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر بحرین که روز آینده از ساعت 21 در ورزشگاه ملی بحرین آغاز خواهد شد، حرف هایش را اینطور در مورد این مسابقه حساس آغاز کرد: این واقعا مسابقه‌ای بسیار حیاتی است و نیازی نیست در مورد اهمیت آن صحبت کنیم. بحرین هم تیم بسیار خوبی است و ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. آنها تیمی هستند که با سازماندهی خوبی کار می کنند و تمام تلاشمان را می کنیم که برنده این مسابقه باشیم.


اولین سوال از سرمربی تیم ملی پس از صحبت های وحید امیری توسط یک خبرنگار ایرانی مطرح شد. از سرمربی کروات تیم ملی در مورد شرایط تیم ملی و چگونگی آماده سازی تیم پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: در مورد روند آماده سازی باید بگویم که روند ریکاوری را انجام داده ایم و تمرینات تاکتیکی را هم مرور کرده ایم.


او در مورد نتیجه دیدار برابر هنگ کنگ هم صحبت کرد و گفت: ما همه چیز را در مورد آن بازی کنار گذاشته ایم و دیگر پرونده اش بسته شده و هیچ ارتباطی به بازی بعدی ما ندارد. تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی است و تمام کارهای لازم را برای یک بازی مطلوب انجام شده است.


اسکوچیچ در پاسخ به سوال بعدی که در مورد دیدار رفت و انجام دوباره دیدار برابر بحرین به میزبانی این کشور بود، توضیح داد: برای ما فرقی نمی کند که بازی کجا برگزار شود. چه در تهران و چه در بحرین، ما برای برد بازی خواهیم کرد. شرایط عادی این بود که میزبانی در ایران انجام می شد و آنجا بازی می کردیم، ولی حالا اینجا هستیم. اعتماد به نفس کاملی داریم و به تیمم ایمان کامل دارم و مطمئنم می توانم با نتیجه خوبی از این مسابقه خارج شویم.


سرمربی کروات تیم ملی سپس حرف هایش را از سر گرفت و گفت: اگر منظورتان گرفتن سه میزبانی باشد و برخلاف تیم های دیگر باید 4 مسابقه در این شرایط آب و هوایی سخت انجام بدهیم، بله شرایط با گذشته متفاوت است. باز هم تاکید می کنم که ما برای تیم بحرین احترام زیادی قائل هستیم. برای مربی این تیم و بازیکنان بحرین ولی تیم ما کاملا آماده این مسابقه است.


سوال بعدی از اسکوچیچ توسط خبرنگاری غیر ایرانی پرسیده شد و اینکه آیا نقاط قوت و ضعفش را می شناسند یا خیر. سرمربی تیم ملی اینطور به این سوال واکنش نشان داد: بله می توانم چند روز در این مورد با شما صحبت کنم. من تیم شما را مثل تیم خودم می شناسم. مثل کف دستم.


خبرنگار عرب زبانی از اسکوچیچ در رابطه با تیم ملی عراق پرسید و اینکه اسکوچیچ رقیب مستقیم ایران را بحرین می داند یا عراق. دراگان در واکنش به این سوال گفت: من اصلا در مورد تیم ملی عراق و یا هر چیز دیگری فکر نمی کنم و فقط در مورد بازی با بحرین فکر می کنم.


سوال دیگری از اسکوچیچ در رابطه با دیدار رفت ایران و بحرین بود. اینکه ایران در آن مسابقه اشتباهاتی انجام داده است. اسکوچیچ به این سوال اینطور واکنش نشان داد: تیم شرایطش کاملا تغییر کرده است. مربی و بازیکنان جدید آمده اند با یک سبک بازی جدید و هیچ ارتباطی میان این بازی و آن بازی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها