کد خبر : 1759961 | 16 خرداد 1400 ساعت 14:12 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

انصاری‌فرد بازمانده نسلی که بحرین را ۶تایی کرد

تیم ملی ایران پس از پیروزی برابر هنگ کنگ، حالا در سرنوشت ساز ترین بازی خود در منامه باید به مصاف بحرین میزبان برود.

انصاری‌فرد بازمانده نسلی که بحرین را ۶تایی کرد

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایران حالا به مصاف تیمی می‌رود که رفت و برگشت میزبان بوده است! بحرین که موفق شد در بازی رفت ایران را شکست دهد تا روز تلخ بازی‌های ملی ایران رقم بخورد. فردا یوزها نه در آزادی بلکه در منامه باید انتقام بگیرند و در این بازی ایران محکوم به برنده شدن است.

 

کریم انصاری‌فرد بازیکنی است که از ابتدای حضور کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شد و سال‌هاست شماره 10 تیم ملی را می‌پوشد. او که تجربه دو بار صعود به جام جهانی را دارد امیدوار است بار دیگر و برای سومین بار متوالی لذت صعود به جام جهانی را بچشد.

 

1609179

 

کاپیتان 31 ساله تیم ملی ایران در بازی هنگ کنگ، پس از به زمین آمدن توانست تنها شوت خود به سمت دروازه حریف را به گل تبدیل کند. کریم یکی از گلزنان ایران در جام های جهانی نیز لقب می‌گیرد. او در بازی پرتغال کاری که رونالدو مقابل بیرانوند نتوانسته بود انجام دهد را مقابل پاتریسیو دروازه‌بان پرتغال انجام داد و از روی نقطه پنالتی دروازه قهرمان یورو 2016 را گشود.

 

 انصاری‌فرد یکی از گل‌های ملی‌اش را به بحرین زده است. جایی که در جهنم آزادی بحرین 6 گل از ایران خورد. از آن نسل و گلزنان آن دیدار تنها کریم مانده است. او در آن بازی هم به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و پنجمین گل را وارد دروازه بحرینی‌ها کرد. شماره 10 ایران با تجربه رویداد های بزرگ حالا به بازی سرنوشت ساز با بحرین در خاک این کشور رسیده و مصمم است بار دیگر به بحرین گلزنی کند تا نامش بیش از پیش در فوتبال ملی ایران بدرخشد.

دیدگاه‌ها