کد خبر : 1759998 | 16 خرداد 1400 ساعت 17:39 | 43.6K بازدید | 7 دیدگاه

مدت هاست که مسابقه رسمی نداشته ایم؛

کاتانچ: کیفیت زمین بحرین مسخره است

سرمربی عراق کیفیت چمن زمین مستهلک المحرق را مسخره دانست.

کاتانچ: کیفیت زمین بحرین مسخره است 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق اولین بازی مقدماتی جام جهانی خود در بحرین را فردا مقابل کامبوج برگزار خواهد کرد. سرچکو کاتانچ سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی به انتقاد از چمن ورزشگاه پرداخته و آن را مسخره دانست. 

 


اقدام عجیب بحرینی ها در انتخاب ورزشگاه مستهلک المحرق برای رقیبان یک کار غیر حرفه ای بود که در بازی ایران و هنگ کنگ شاهد آن بودیم و بازی عراق و کامبوج هم در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد. کاتانچ با انتقاد از کیفیت این زمین گفت: زمین مسابقه ای که قرار است مقابل کامبوج در آن بازی کنیم برای من خنده دار و مسخره است. 

 

عراق با توجه به پیروزی بحرین مقابل کامبوج، با یک بازی کمتر از این تیم جایگاه نخست گروه سوم را موقتا به بحرین واگذار کرد. کاتانچ در مورد شرایط تیمش در این برهه حساس گفت: موارد نگران کننده زیادی در تیم ما وجود دارد و گاهی اوقات فکر می کنیم حریف ضعیفی وجود دارد و می توانیم آن را ببریم ، اما واقعیت ما را مجبور به تمرکز بیشتر می کند تا اشتباهی از ما سر نزند. 

 

 

1609235

 

 

سرمربی عراق که آخرین بازی مرحله گروهی را باید با ایران برگزار کند و این دیدار بی شک سرنوشت صعود تیم ها را تعیین خواهد کرد، در مورد آمادگی تیمش برای بازی های فشرده پیش رو گفت: شرایط حساسی داریم و یک نگرانی بزرگ که هست این است که مدتهاست که ما یک مسابقه رسمی انجام نداده ایم.

 

وی افزود: چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و به چیزی که میخواستیم رسیدیم. بازی فردا را هم با قدرت برگزار خواهیم کرد و می‌دانیم که از این بازی چه می‌خواهیم. همه چیز درباره تیم ما خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

سرمربی اسلونیایی عراق درباره استراحت تیمش در هفته اول گفت: درست است که بازی نکردیم اما توانستیم تیممان را آماده کنیم. من به تیمم ایمان دارم اما این یک شرایط سخت و نگران کننده است. بازیکنان ما در اتاق محبوس هستند و وضعیت چمن ورزشگاه هم برای من خنده دار است.

 

کاتانچ همچنین در مورد انگیزه تیمش عنوان کرد: این اتفاق باعث می‌شود که تیم ما بیشتر انگیزه برد داشته باشد. هر بازی در فوتبال شرایط خاص خود را دارد و مهم است و باید بدانیم که فوتبال خیلی عجیب و غریب است. در چند بازی ممکن است که شما تصور کنید برنده خواهید شد اما این اتفاق نمی‌افتد. من به بازیکنانم اعتماد دارم و آن ها 120 درصد برای پیروزی آماده هستند.

دیدگاه‌ها