کد خبر : 1760017 | 16 خرداد 1400 ساعت 20:17 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

یوواخیم لوو: نباید فرانسه به دروازه ما نزدیک شود

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد هنوز ترکیب قطعی خود برای رقابت های یورو را انتخاب نکرده است.

یوواخیم لوو: نباید فرانسه به دروازه ما نزدیک شود

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها بعد از افت محسوس و نتایج ضعیف دو سال اخیر، حالا به دنبال تغییر این روند در رقابت های یورو 2020 هستند. تیم ملی آلمان فردا در دیداری دوستانه به مصاف لتونی خواهد رفت و یوواخیم لوو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار در مورد آخرین شرایط تیمش در آستانه شروع یورو 2020 صحبت کرده است.

 

یوواخیم لوو گفت: "قطعا ما نمی توانیم مقابل لتونی مانند بازی برابر فرانسه بازی کنیم. لتونی تیمی دفاعی تر است و ما توپ و میدان را در اختیار خواهیم داشت. اما بدون توجه به سبک بازی حریف، همه بازیکنان باید در امور دفاعی شرکت کنند و ما باید خیلی پرفشاتر از دیدار مقابل دانمارک بازی کنیم.

 

تیم ملی فرانسه در خط حمله از تنوع فراوانی برخوردار است و هنوز سبک بازی ما با جزئیات مشخص نشده است. اما مهمتر از همه چیز باید کاری کنیم فرانسه به دروازه ما نزدیک شود. رویارویی با پرتغال در بازی دوم نیز کاملا متفاوت است.

 

1609257

 

فضای اردوی تیم ملی آلمان؟ در سال 2018 فضای اردو به دلیل موضوعاتی که امروز دیگر نمی خواهیم در مورد آن بحث کنیم، متشنج شد، اما حالا فضای اردو بسیار پرانرژی و خوب است. بازیکنان آلمان ارتباط مناسبی با هم داشته و همکاری خوبی در رختکن وجود دارد. آنها با یکدیگر با احترام و خوشایند رفتار می کنند.

 

دروازه بان اصلی ژرمن ها؟ مانوئل نویر فردا بازی کرده و صدمین بازی ملی خود را انجام خواهد داد. این عدد خیلی خاص و ویژه است. من برای بازی فردا چند تغییر در نظر دارم. ترکیب آلمان برای دیدار مقابل فرانسه تا هفته آینده قطعی نخواهد شد.

 

عملکرد ماتیاس گینتر در خط دفاعی؟ او مدت زیادی با ما بوده و به فوق العاده قابل اعتماد است. گینتر وظایفی که به او سپرده شده را انجام می دهد. شاد گینتر توجه کسی را به خود جلب نکند، اما در ساختار تیمی بازیکنی مهم است."

دیدگاه‌ها