کد خبر : 1760032 | 16 خرداد 1400 ساعت 21:23 | 368.4K بازدید | 56 دیدگاه

آماده دومین پیروزی

ترکیب احتمالی تیم ملی در برابر بحرین

تیم ملی فردا شب در یک بازی حساس رودرروی بحرین قرار می گیرد و با پیروزی در این دیدار نیمی از راه صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 را طی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی در برابر بحرین 

به گزارش "ورزش سه"، خوشبختانه شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم ملی خوب و حتی می توان گفت ایده آل است و آنها آماده یک بازی خوب در منامه و شکست میزبان هستند. به خصوص که به باور ملی پوشان اعطای میزبانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحرین و برگزاری بازی های ایران در استادیوم قدیمی شهر المحرق از روی غرض ورزی بوده و این احجاف در حق فوتبال ایران بود و بهترین پاسخ به چنین رفتاری ارایه بازی خوب در زمین و شکست تیم بحرین است. 

 

و اما در بازی پیش رو بار دیگر شاهد حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی خواهیم بود. بعید است ترکیب تیم ملی درفاز دفاعی تغییر کند. البته اشاره به دو دفاع میانی است. به واقع یک بار دیگر شاهد حضور شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگاه در قلب خط دفاعی خواهیم بود. هر چند برای این بازی مرتضی پورعلی گنجی مشکلی برای بازی نخواهد داشت و اگر قرار بر حضورش در ترکیب تیم ملی باشد احتمالا جای محمد حسین کنعانی زادگان را خواهد گرفت. در پست دفاع چپ بازی وحید امیری به جای میلاد محمدی با استقبال کادر فنی تیم ملی همراه شده است اما شاید در پست دفاع راست سیامک نعمتی جای صادق محرمی را بگیرد.

 

1609148

 

در میانه میدان و در خط هافبک احسان حاج صفی به ترکیب تیم ملی باز خواهد گشت. احتمالا به جای سعید عزت الهی. احمد نورالهی در اردوهای اخیر تیم ملی بیشتر حضور داشته و با ایده های تاکتیکی اسکوچیچ هماهنگ تر شده؛ ضمن اینکه نشان داده در فاز تهاجمی می تواند کمک شایانی به تیم ملی بکند. بازی علیرضا جهانبخش به عنوان هافبک راست در ترکیب تیم ملی محتمل است اما شاید در جناح چپ مهدی ترابی به جای علی قلی زاده از ابتدا شانس بازی را به دست بیاورد. مهدی ترابی در بازی با هنگ کنگ  در دقایقی که به میدان آمد ارایه گر بازی خوبی بود و سازنده  گل سوم تیم ملی لقب گرفت. هر چند بازی علی قلی زاده هم شایسته تحسین بود به خصوص که گل نخست تیم ملی در بازی با هنگ کنگ روی حرکت او به ثمر رسید. 

 

در نوک خط حمله تیم ملی بعید است شاهد تغییر خاصی باشیم و هم چنین مهدی طارمی و سردار آزمون بازی خواهند کرد. قابل پیش بینی است تیم ملی در این دیدار هم با شیوه 2-4-4 بازی کند.

دیدگاه‌ها