کد خبر : 1760106 | 17 خرداد 1400 ساعت 10:39 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مواجهه با انتقادات؛

هندرسون: از خراب کردن پنالتی زیاد ناراحت نیستم

جوردن هندرسون، کاپیتان دوم تیم ملی انگلیس، به خاطر از دست دادن پنالتی در دیدار دوستانه برابر رومانی چندان ناراحت نیست!

هندرسون: از خراب کردن پنالتی زیاد ناراحت نیستم

به گزارش "ورزش سه"، جوردن هندرسون بی توجه به انتقاداتی که از او به دلیل از دست دادن پنالتی در مسابقه دوستانه برابر رومانی شده است، می گوید که برای بازی برابر کرواسی آماده است.

کاپیتان دوم انگلیس می گوید که چندان به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی در پیروزی 1-0 این تیم برابر رومانی ناراحت نیست.

گل مارکوس راشفورد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 68 بازی، پیروزی سه شیرها را تضمین کرد. هندرسون اما پس از اینکه برای نخستین بار از ماه فوریه به بعد در یک بازی فوتبال به میدان رفته بود، با اصرار توپ را از دومینیک کالورت-لوین گرفت و سپس موفق به گل کردن ضربه پنالتی نشد.

 

1609419

 

هندرسون در این باره گفت: "من خیلی اعتماد به نفس داشتم اما دروازه‌بان هم خیلی خوب توپ را گرفت، پنالتی خیلی خوبی نبود، ارتفاعش برای دروازه بان مناسب بود، اما من زیاد ناراحت نیستم. خوب می شد اگر بازگشتم را با یک گل جشن می گرفتم.

هیجان وجود دارد، این را احساس می کنی، اما تمرینات این هفته بسیار خوب و پرفشار بوده اند، بچه ها متمرکز و در بازی ها حرفه ای هستند. اما ما بر روی آنچه که نیاز داریم کار خواهیم کرد و در اولین بازی آماده خواهیم بود."

هندرسون پس از شکست 2-0 لیورپول برابر اورتون در تاریخ 20 فوریه برای نخستین بار بود که به میدان می رفت. او امیدوار است که تا آغاز مسابقات یورو که قرار است در مرحله گروهی با کرواسی، اسکاتلند و جمهوری چک رو به رو شوند، به آمادگی کامل برسد. با توجه به این موضوع، 45 دقیقه ای که او برابر رومانی بازی کرد تمرین خوبی برای بازیابی آمادگی کامل بود.

 

1609420

 

هندرسون افزود: "من احساس خیلی خوبی دارم، بازگشت به زمین بازی برای من بسیار راضی کننده بود. پس از اینکه مدتی از میادین دور بودم 45 دقیقه بازی کردم و از این موضوع خوشحالم و در طول بازی هم حس خیلی خوبی داشتم.

از این راضی ام و تا اولین بازی یک هفته دیگر هم تمرین پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم به خوبی آماده شوم.

نیازی نداشتم تا در بازی دوستانه برابر اتریش ریسک کنم، با تیم ملی انگلیس سخت تمرین کرده ام و در آن بازی احساس نمی کردم 100 درصد آماده باشم. فکر کردیم که عاقلانه ترین تصمیم این است که برای بازی با رومانی آماده شوم و من دراین بازی حس خوبی داشتم و این مهم بود. در کل تصمیم درست همین بود. من مدام قدرتمندتر می شوم."

 

انگلیس در نخستین بازی خود در یورو 2020 روز یکشنبه 13 ژوئن در ورزشگاه ومبلی لندن میزبان کرواسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها