کد خبر : 1760111 | 17 خرداد 1400 ساعت 11:13 | 68K بازدید | 5 دیدگاه

سرزنش عمومی علیه کاپیتان؛

انگلیس علیه زرنگی هندرسون

جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیس، در دیدار دوستانه برابر رومانی، پس از اینکه با اصرار توپ را گرفت تا خودش پنالتی بزند، موفق به گلزنی نشد تا همچنان در حسرت گلزنی با پیراهن تیم ملی بماند.

انگلیس علیه زرنگی هندرسون

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه جوردن هندرسون نتوانست پنالتی دوم انگلیس در نیمه دوم بازی دوستانه برابر رومانی را تبدیل به گل کند، از سوی هواداران فوتبال "خودخواه" لقب گرفت.

مارکوس راشفورد که برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی سه شیرها را به بازو بسته بود، در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را به ثمر رساند، اما این بازگشت هافبک لیورپول به میادین پس از چهار ماه غیبت بود که فضای مجازی را به تسخیر خود درآورد و آن هم نه به شکلی که هندرسون از آن خوشحال باشد!

 

1609382

 

هندرسون روی پنالتی دوم انگلیس توپ را با اصرار از دومینیک کالورت-لوین، مهاجم انگلیس، گرفت تا پس از یک ضربه بسیار ضعیف توپ را در اختیار دروازه‌بان رومانی قرار دهد. این موضوع او را به سوژه داغ انتقادات و توییت های تمسخرآمیز تبدیل کرد.

هواداران در فضای مجازی بدون هیچ رحمی به تمسخر هندرسون پرداختند مخصوصا که او اکنون رکورددار بیشترین تعداد بازی بدون گل برای تیم ملی انگلیس در خط هافبک است.

 

1609429

 

"بازیکنانی با بیش از 50 بازی ملی و 0 گل:

کایل واکر (مدافع) – 55 بازی

جوردن هندرسون (هافبک) – 59 بازی

فیل نویل (مدافع) – 59 بازی

دس واکر (مدافع) – 59 بازی

ری ویلسون (مدافع) - 63 بازی

گری نویل (مدافع) – 85 بازی

اشلی کول (مدافع) – 107 بازی"

 

1609437

 

"وقتی انگلیس اولین پنالتی خود در یورو را به دست می آورد و جوردن هندرسون سعی می کند توپ را بقاپد"

 

1609430

 

"دلیلی وجود دارد که چرا جوردن هندرسون هیچوقت برای انگلیس گلزنی نکرده است. نباید توپ را می گرفت که پنالتی بزند. بسیار خودخواهانه بود."

 

1609431

 

"اینکه هندرسون توپ را از مهاجم جوانی می گیرد که می توانست به مجموع گل های خود اضافه کند و پیش از آغاز یورو اعتماد به نفسش بالا برود، اصلا حرکت خوبی از سوی یک "کاپیتان" نیست."

 

1609436

 

"برونو این پنالتی هندرسون را ببین"

 

پیش از زدن ضربه پنالتی و خراب کردن آن، روی کین، هافبک سابق منچستریونایتد، از بردن هندرسون به یورو انتقاد کرده بود و هواداران نیز به سرعت از تصاویر کین برای هر چه بیشتر کوبیدن هندرسون استفاده کردند.

 

1609432

 

"جوردن هندرسون خودش را جلو می اندازد و پنالتی را خراب می کند... روی کین..."

 

1609433

 

"اینطوری منتظر تجزیه و تحلیل آخر بازی از سوی روی کین روی پنالتی هندرسون هستم."

 

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از این بازی گفت که بعید است دیگر به جوردن هندرسون پنالتی بدهد و او اصلا قرار نبود در این بازی پنالتی بزند.

 

1609434

 

"گرت ساوت گیت درباره پنالتی جوردن هندرسون: ما انتظار داشتیم دومینیک کالورت-لوین پنالتی را بزند و من منتظر بودم هندرسون کنار برود و بگذارد دومینیک پنالتی بزند. دفعه بعد لیست بازیکنان پنالتی‌زن خواهیم داشت."

 

1609435

 

خود هندرسون اما بی توجه به انتقادات توییت کرده: "برگشتن خیلی حس خوبی دارد... یورو ما داریم می آییم."

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها