کد خبر : 1760113 | 17 خرداد 1400 ساعت 11:26 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

22 تیر، افتتاح دهکده بازی ها در توکیو

زمان انتخاب پرچمدار ایران در المپیک مشخص شد

طبق اعلام سرپرست کاروان ایران، افتتاحیه المپیک توکیو بسیار محدودتر از دوره های قبلی برگزار خواهد شد.

زمان انتخاب پرچمدار ایران در المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نصراله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو امروز در نشست خبری خود برخی اطلاعات را درباره کاروان المپیکی ایران ارائه کرد.


طبق اعلام او، هفته آینده در نشست ستاد عالی بازی های المپیک پرچمدار ایران معرفی خواهد شد. البته سجادی درباره مراسم افتتاحیه گفته که این مراسم در توکیو هیچ شباهتی به دوره های قبلی نخواهد داشت. هم ورزشکاران کمتری در افتتاحیه حاضر هستند و هم شکل مراسم متفاوت است. 


سجادی درباره نحوه حضور ورزشکاران در دهکده بازی های المپیک گفت: " به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و شرکت کنندگان، تاکید میزبان براین است تاجایی که ممکن است کاهش تردد در دهکده بازی‌ها و ورزشکاران باشد. به همین دلیل اعلام شد زودتر از ۵ روز شرکت کنندگان نمی‌توانند به توکیو بروند. اگر ورزشکاران بعدازظهر روز قبل از ۵ روز به توکیو برسند مشکلی نیست. اگر کشوری اختلاف ساعت ۶ ساعته داشته باشند می‌توانند درخواست دهند که زودتر به توکیو بروند اما این موضوع شامل ما نمی‌شود چون اختلاف ما کمتر از ۶ ساعت است."


وی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: " از ۲۲ تیرماه سرپرستان و کادر می‌توانند راهی توکیو شوند. در صورتی که ورزشکاری در رشته انفرادی زودتر مسابقه اش به پایان می‌رسد باید با درخواستی که از قبل ارائه شده شرایط حضورش تا ۷۲ ساعت فراهم شود."

دیدگاه‌ها