کد خبر : 1760221 | 17 خرداد 1400 ساعت 20:39 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهند علی و سریع‌ترین گل تورنمنت؛

تاریخ‌سازی مهاجم عراقی در مقدماتی جام جهانی

در لحظات آغازین دیدار عراق و کامبوج، مهاجم جوان عراقی‌ها توانست با گلزنی خود تاریخ‌سازی کند و نام خود را در تاریخچه مسابقات ثبت کند.

تاریخ‌سازی مهاجم عراقی در مقدماتی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه" مطابق انتظار و پیش‌بینی‌هایی که از دیدار عراق و کامبوج در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا بود، شاگردان کاتانچ موفق شدند از همان ثانیه‌های اولیه بازی توپ و میدان را در اختیار بگیرند و خیلی سریع گل اول مسابقه به سود عراقی‌ها به ثمر نشست و مهاجم جوان این تیم اولین شوت بازی را به گل تبدیل کرد.

 

در شرایطی که زمان زیادی از سوت آغاز مسابقه نمی‌گذشت، مهند علی مهاجم 20 ساله تیم ملی عراق در ثانیه 20 توانست دروازه کامبوج را برای اولین‌بار در این مسابقه فرو بریزد تا با این گل، عنوان سریع‌ترین گل مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را به نام خود ثبت کند و نام خود را به تاریخچه مسابقات با این گل اضافه نماید.

 

مهند علی در دیدار رفت مقابل تیم ملی ایران هم موفق به گلزنی شده بود و مهره خطرناکی در ترکیب تیم ملی عراق به شمار می‌رود؛ تا دقیقه 30 دیدار عراق و کامبوج، شاگردان کاتانچ توانسته‌اند سه بار دروازه حریف کم‌تجربه خود را باز کنند و بشار رسن و عدنان علی دیگر گلزنان تیم ملی عراق در مسابقه امروز بوده‌اند.

 

مهاجم جوان و 20 ساله عراقی‌ها با گلزنی امشب خود، به جز رقم زدن سریع‌ترین گل مرحله مقدماتی جام جهانی توانست پنجمین گل خود در این دوره از رقابت‌ها را به ثمر برساند و در کورس رقابت برترین گلزنان تورنمنت امیدوار به ادامه راه بماند.

دیدگاه‌ها