کد خبر : 1760294 | 18 خرداد 1400 ساعت 09:03 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از در هم کوبیدن لتونی؛

لوو: نباید روی پرتاب اوت گل بخوریم

آلمان در آخرین بازی تدارکاتی خود 7-1 لتونی را در هم شکست تا پیشاپیش مسابقات یورو 2020 ضرب شست سنگینی به حریفان نشان داده باشد.

لوو: نباید روی پرتاب اوت گل بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، تا یورو 2020 تنها سه روز دیگر مانده و آلمان برای آخرین رقص خود با هدایت یوآخیم لوو آماده می شود. مانشافت شب گذشته در آخرین بازی تدارکاتی خود در مسیر آمادگی برای یورو با لتونی دیدار کرد و با نتیجه 7-1 این تیم را در هم کوبید.

 

1609782

 

یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، پس از این مسابقه گفت: "خیلی چیزها بود که ما خوب انجام دادیم و شانس های بسیاری ایجاد کردیم. درباره چندین موضوع نیز صحبت کردیم که لازم است در آنها بهتر شویم.

در نیمه اول در حملات سرعت بسیار بالایی داشتیم، خوب دویدیم و به شدت پرس کردیم. در نیمه دوم کمی ضرب‌آهنگ و سرعت بازی ما افت پیدا کرد.

ما هنوز هم باید شدت حساسیت و تلاش خود را افزایش دهیم تا در طول 90 دقیقه کامل گسترش یابد. امشب تمام کنندگی ما با دقت تر و موثرتر بود. این موضوعی بوده است که غالباً در ماه های گذشته مطرح شده است و جایی بوده که ما اغلب کارها را برای خودمان سخت کرده‌ایم. موثرتر بودن، چه در حمله و چه در دفاع، چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

 

1609780

 

ما می خواستیم در برابر حریفی که کاملاً در عمق بازی می کرد، راه هایی برای شکستن خط دفاع و عبور از آن پیدا کنیم. امروز ما در این کار بهتر از برخی از بازی های دیگر بودیم که این همان چیزی است که شما برای یافتن راهی برای عبور از دفاع حریف نیاز دارید.

در پرتاب اوتی که منجر به گل آنها شد ما می توانستیم دفاع بهتری داشته باشیم. اینها شرایطی است که ما برای لحظه ای تمرکز خود را از دست می دهیم و این دقیقاً همان چیزی است که حریفان ما در یورو به دنبال استفاده از آن خواهند بود.

ما باید در طول 90 دقیقه کامل تمرکز داشته باشیم. من نمی خواهم ببینم که ما روی یک پرتاب اوت گل می خوریم. امروز برای ما داشتن تمرین مسابقه مهم بود. من هنوز نمی دانم که با همین تیم مقابل فرانسه خواهیم رفت یا خیر. مطمئناً چندین بازیکن از ترکیب امشب در ترکیب برابر فرانسه نیز حضور خواهند داشت."

 

1609781

 

توماس مولر نیز درباره این بازی گفت: "نتیجه مهمترین وجه بازی امروز نبود، اینکه ما چه نمایشی داشتیم و چگونه عمل کردیم اهمیت بیشتری داشت. مدتی از آخرین پیروزی بزرگ ما گذشته بود و این پیروزی در زمین بازی خیلی حس خوبی داشت.

ما کاملا به این موضوع آگاهیم که بازی برابر فرانسه یک موضوع کاملا متفاوت خواهد بود اما بازی امشب هم یک نمایش کاملا برتر برابر حریف بود."

دیدگاه‌ها