کد خبر : 1760339 | 18 خرداد 1400 ساعت 12:17 | 70.6K بازدید | 9 دیدگاه

این خطا اخراج نداشت؟(عکس)

مهدی طارمی پیش از ارسال دو پاس گل و زدن یک گل شب بسیار سختی را برای مدافعین بحرینی رقم زده بود.

به گزارش "ورزش سه"،  در شبی که تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نمایش خوبی ارائه کردند، این مهدی طارمی بود که تفاوت کیفیت خود را بیش از سایر بازیکنان به رخ کشید. او پیش از اینکه در نیمه دوم دو پاس گل دیدنی را برای سردار آزمون فراهم کند، طی 45 دقیقه اول هم خطرناک ترین بازیکن ایران مقابل بحرین بود.


یک ضربه سر روی ارسال احمد نوراللهی و یک شوت پای راست روی پاس عمقی تماشایی وحید امیری، دو موقعیت اصلی شاگردان اسکوچیچ در نیمه اول بودند و البته یکبار هم حرکت تکنیکی طارمی و جا گذاشتن مدافع بحرین، چیزی نمانده بود تا طارمی را با گلر تیم میزبان تک به تک کند ولی خطای خشن بازیکن بحرین مانع از ادامه حرکت مهاجم تیم پورتو شد.


داور پس از این خطا بلافاصله به صحنه نزدیک شد و شاید گمان هوادارانی که بازی  را از قاب تلویزیون تماشا می کردند، این بود که کارت قرمز را از جیبش درمی‌آورد، ولی فو مینگ داور چینی کارت زرد را برای شمسان در دقیقه 31 در نظر گرفت تا یک خطر جدی از سر شاگردان سوسا رد شود.


احتمالا اگر کمی داور چینی سخت گیرانه برخورد می کرد، می توانست مدافع بحرین را از زمین مسابقه اخراج کند ولی به نظر می رسد چون مسیر ضربه ای که طارمی به توپ زد، به سمت بیرون محوطه جریمه بود، فو مینگ به کارت زرد بسنده کرد.

 

1609854

 

1609853

 

1609852

دیدگاه‌ها