کد خبر : 1760432 | 18 خرداد 1400 ساعت 20:50 | 37.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ؛

دوناروما بعد از انتقال به PSG، قرض داده می شود

اکیپ ادعا کرد پاری سن ژرمن بعد از جذب جان لوئیجی دوناروما او را به باشگاه دیگری قرض خواهد داد.

دوناروما بعد از انتقال به PSG، قرض داده می شود

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی دوناروما یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت میلان در فصلی که گذشت به شمار می‌آمد. نمایش های فوق العاده این گلر ملی‌پوش باعث شد که روسونری در پایان رقابت های سری آ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. با این حال اخیراً مشخص شد که دوناروما و میلان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و او از این تیم جدا خواهد شد.

 

در همین راستا نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده امضای قرارداد پنج ساله با جان‌لوئیجی دوناروما است. بر اساس این گزارش لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، نمی‌خواهد فرصت جذب یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر دنیا آن هم به شکل رایگان را از دست بدهد و به همین خاطر باشگاه فرانسوی آماده امضای قرارداد پنج ساله و پرداخت حقوق سالیانه 10 میلیون یورویی به گلر ایتالیایی است.

 

 

1609786

 

 

اما تنها مسئله ای که در حال حاضر وجود دارد به این موضوع برمی‌گردد که پاری سن ژرمن در مقطع کنونی دروازه‌بانان زیادی در ترکیب خود در اختیار دارد و از طرف دیگر به نظر می رسد که انتخاب اول مائوریسیو پوچتینو برای حضور در دروازه این تیم در فصل آینده کیلور ناواس خواهد بود.

 

اکیپ در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که پاری سن ژرمن قصد دارد کار جذب دوناروما را نهایی کند و بعد از آن برای جلوگیری از بروز مشکل و کم بازی کردن او، این دروازه بان را به یک تیم حاضر در سری آ قرض بدهد که گفته می شود رم از شانس بالایی برای این موضوع برخوردار است.

 

 

1591435

 

 

دوناروما پیش از این و چهار سال پیش نیز برای تمدید قرارداد با میلان به مشکل خورده بود اما نهایتاً در آن مقطع به کار خود در روسونری ادامه داد. این در حالی است که کیلور ناواس از زمان انتقال به پاری سن ژرمن از رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان تیم فرانسوی بوده و در واقع همین موضوع باعث شده که شایعات قرض داده شدن دوناروما بعد از انتقال به PSG قوت بگیرد.

دیدگاه‌ها