کد خبر : 1760549 | 19 خرداد 1400 ساعت 12:39 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

دادرس: از نمایندگان دو تیم دعوت به عمل می‌آوریم

زمان رسیدگی استیناف به پرونده سایپا- پیکان

با اعلام عضو کمیته استیناف پرونده دیدار سایپا و پیکان هفته آینده در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

زمان رسیدگی استیناف به پرونده سایپا- پیکان

مهدی دادرس در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته استیناف درباره پرونده بازی پیکان و سایپا که با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود نارنجی پوشان شده، تشکیل جلسه نمی دهد، بیان کرد: این پرونده یک پرونده حساس است. سرنوشت خیلی از تیم ها به این بازی و نتیجه اش بستگی دارد. به همین خاطر باید همه جوانب را در صدور رای در نظر بگیریم.


وی ادامه داد: هفته آینده از نمایندگان دو باشگاه سایپا و پیکان دعوت می کنیم تا نظرات و دفاعیات آنها را بشنویم. می خواهیم حکمی بدهیم که عادلانه باشد و به همین خاطر باید همه چیز را در نظر بگیریم.


دادرس درباره زمان رسیدگی به این پرونده افزود: هفته آینده قطعا این کار صورت می گیرد. مسابقات که فعلا تعطیل است و زمان برای تشکیل جلسه داریم اما حتما در هفته آینده این کار را به سرانجام می رسانیم.


گفتنی است؛ در مسابقه مذکور تیم پیکان تهران 6 تعویض انجام داد و همین موضوع با اعتراض سایپایی ها همراه شد. از سوی دیگر با توجه به کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن بازی به سود سایپا در حالی که نارنجی پوشان در زمین دو بر یک بازنده شده بودند، صدای تیم هایی مثل ذوب آهن و نساجی را هم در آورده و حتی کار به نمایندگان مردم اصفهان و قائمشهر نیز در مجلس کشیده شده است.

دیدگاه‌ها