کد خبر : 1760603 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:43 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی کازرون؛ پیش به سوی تجربه آسیایی

الله کرم نیامد، کرمیان رباط داد

نماینده هندبال ایران در جام باشگاههای آسیا تا ساعتی دیگر تهران را به سوی جده ترک خواهد کرد.

الله کرم نیامد، کرمیان رباط داد

به گزارش "ورزش سه"، هندبالیست های ایرانی اکنون در فرودگاه امام خمینی به سر می‌برند تا بعد از طی مراحل خروجی، تهران را به مقصد جده ترک کند. تیم هندبال نیروی زمینی کازرون پس از آن‌که موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر هندبال ایران را از آن خود کند حالا با امیدهای فراوان به سوی محل برگزاری این دوره از بازی های جام باشگاه های آسیا می رود.

 

نکته مهم اما در روند آماده سازی تیم نیروی زمینی شهید شاملی عدم جذب بازیکنان کمکی و جدید است. در حالی‌که این تیم مطابق برنامه اردوهای تدارکاتی و برنامه های تمرینی خود را پشت سر می گذاشت به دنبال جذب چند بازیکن نیز بود تا به عنوان نفرات کمکی از آنها استفاده کنند و به همین دلیل تصمیم داشتند بین چند بازیکن خارجی و لژیونر ایرانی بازیکنانی را به عنوان نفرات کمکی همراه خود به این دوره از مسابقات ببرد که متاسفانه به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا این اتفاق نیفتاد و علی رغم تلاش مالک و مدیران باشگاه در نهایت نه بازیکنان خارجی و نه لژیونرهای ایرانی موفق به همراهی نیروی زمینی نشدند.

 

در این میان مهمترین دلیل برای عدم صدور آی تی سی بازیکنان مورد نظر به مسئله مربوط به همه گیر بودن ویروس کرونا و حضور در قرنطینه و مشکلاتی که به دنبال خواهد داشت، بود که در نهایت اجازه هرگونه کمک به نماینده ایران را گرفت. نکته جالب در این باره حضور الله کرم استکی، کاپیتان تیم ملی هندبال ایران و لژیونر ایرانی حاضر در اروپا بود که پس از درخواست مسئولان نیروزی زمینی کازرون،خود را به ایران رساند و در تمرینات نیروی زمینی نیز حضور یافت تا بتواند به نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا کمکی کرده باشد  اما در نهایت موفق به جلب رضایت باشگاه خود برای کسب آی دی سی نشد و در نهایت فرصت کمک به نیروی زمینی را از او گرفت.

 


البته بدشانسی های تیم شهید شاملی به اینجا ختم نمی شود چراکه مجتبی کرمیان ملی پوش خط زن این تیم نیز سه شب پیش و پس از آخرین بازی تدارکاتی نیروی زمینی مصدوم شد و به همین دلیل فرصت حضور در این دوره از بازی‌ها را به طور کامل از دست داد تا به این ترتیب نگرانی های نیروی زمینی جهت حضور موفق این تیم در جام باشگاه‌های آسیا را بیش از پیش شود. پس از آزمایش‌ها و عکس برداری های لازم مشخص شد  آشیل کرمیان دچار پارگی شده و این بازیکن باید تا چند ماه دور از میادین به روند بهبودی خود را بپردازد.

 

به این ترتیب تیم هندبال نیروی زمینی علی رغم تمام تلاش‌های مدیران مالک و عوامل باشگاه در نهایت مجبور به حضور در جام باشگاه های آسیا با بازیکنانی کمتر از آنچه که در لیگ برتر داشتند راضی شدند. نیروی زمینی هرچند با بدشانسی زیاد موفق به جذب نیروهای جدید و کمکی نشد و البته یکی از بهترین بازیکنان خود را نیز از دست دادحالا تنها امید خود را در روحیه بالای بازیکنان و عوامل تیم می بیند که خود را حتی با تعداد بازیکنان کمتر نسبت به لیگ برتر آماده حضور در جام باشگاه های آسیا کرد.

البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که نیروی زمینی برای اولین بار به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا به میدان خواهد رفت و با توجه به قدرت بالای همگروهی ها و رقبای این تیم، با جسارت بالایی پا به این دوره از جام باشگاه ها حضور یافت و به همین دلیل میتوان امید داشت همین جسارت و جرات در بازی ها به کمک تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بیاید و به عنوان یکی از پدیده های جام مطرح شود.

دیدگاه‌ها