کد خبر : 1760608 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:48 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوشنبه، احتمال سقوط اولین تیم به لیگ دو؛

یکشنبه، مسافر جدید لیگ یک از راه می‌رسد؟

با توجه به نتایج ثبت شده رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، احتمال می‌رود در هفته پیش‌رو تکلیف صعود زودهنگام یک تیم مشخص شود.

یکشنبه، مسافر جدید لیگ یک از راه می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز گذشته هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه دو برگزار شد که در مهم‌ترین بازی هفته، مس شهر بابک موفق شد در خانه با یک گل از سد نیروی زمینی تهران بگذرد و چهاردهمین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد و یک گام دیگر به صعود به لیگ یک نزدیک شود؛ شاگردان وحید رضایی با پیروزی مقابل نیروی زمینی، حالا سه امتیاز دیگر تا صعود به لیگ یک فاصله دارند.

 

آن‌هم در شرایطی که چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دو باقیمانده و تیم‌های اول گروه صعود مستقیم به رقابت‌های فصل آینده لیگ یک خواهند داشت و تیم‌های دوم نیز در دیداری پلی‌آف مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند؛ مس شهربابک با 49 امتیاز از 22 مسابقه در صدر جدول گروه دو قرار دارد و سه امتیاز دیگر از چهار مسابقه پیش‌رو می‌تواند حکم صعود مستقیم شاگردان رضایی را امضا کند.

آن‌ها در هفته بیست و سوم باید در بجنورد یکشنبه هفته آینده (23 خردادماه) به مصاف تیم اترک بجنورد بروند و پیروزی در آن مسابقه می‌تواند جشن صعود مسی‌ها را به لیگ یک برگزار کند و سه هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود را به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران مسجل کنند.

 

جالب آن‌که دوشنبه هفته آینده نیز رقابت‌های لیگ یک برگزار خواهد شد و در صورت شکست تیم گل‌ریحان البرز مقابل آرمان گهر سیرجان، این تیم در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ یک، سقوطش به لیگ دو قطعی می‌شود و به این ترتیب هفته پیش‌رو می‌تواند سرنوشت صعود یک تیم و سقوط تیم دیگر را در رقابت‌های لیگ دو و یک فوتبال ایران رقم بخورد.

دیدگاه‌ها