کد خبر : 1760641 | 19 خرداد 1400 ساعت 20:58 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

کارلو آنچلوتی برای حفظ کاپیتان دست به کار شد

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، مدعی شد کارلو آنچلوتی تمام تلاش خود را برای ماندن سرخیو راموس در رئال مادرید انجام خواهد داد.

کارلو آنچلوتی برای حفظ کاپیتان دست به کار شد

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که بحث در رابطه با آینده کاپیتان و اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی سرخیو راموس به یک دغدغه بزرگ برای هواداران رئال مادرید تبدیل شده است. با این حال گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید و سرخیو‌ راموس در راه تمدید قرارداد به بن بست رسیده اند.

 

در واقع طی هفته های اخیر اکثر رسانه‌های معتبر گزارش دادند که راموس خواهان عقد قرارداد دو ساله با رئال مادرید شده اما این باشگاه و در راس آن ها فلورنتینو پرز با این مسئله مخالف هستند و خواهان این هستند که ستاره اسپانیایی قراردادی یک ساله به امضا برساند.

 

 

1610385

 

 

شب گذشته منابع اسپانیایی گزارش دادند که سرخیو راموس می خواهد هر طور که شده به کار خود در رئال مادرید ادامه دهد و حتی در این تیم از فوتبال خداحافظی کند بنابراین حاضر شده که از مواضع خود پایین بیاید و پیشنهاد باشگاه مبنی بر عقد قرارداد یک ساله را بپذیرد.

 

از طرف دیگر فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، گزارش داده که کارلو آنچلوتی نیز به شدت خواهان حفظ سرخیو راموس است و به همین خاطر تلاش خود را برای ماندگار شدن کاپیتان به شکل جدی آغاز کرده است. این دو نفر از رابطه بسیار خوبی با یکدیگر برخوردارند و شاید آنچلوتی گره کور تمدید قرارداد راموس و رئال مادرید را باز کند.

دیدگاه‌ها