کد خبر : 1760724 | 20 خرداد 1400 ساعت 12:40 | 23.6K بازدید | 6 دیدگاه

رسانه جمهوری چک: هافبک اسپارتا به سپاهان می رود

یک وب سایت جمهوری چک در خبری مدعی شد که مارتین هاچک هافبک سابق اسپارتاپراگ راهی سپاهان می شود.

رسانه جمهوری چک: هافبک اسپارتا به سپاهان می رود

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که وب سایت ruik.cz جمهوری چک در خبری مدعی حضور مارتین هاچک هافبک سابق اسپارتاپراگ در سپاهان شد و امروز نیز یک رسانه دیگر متعلق به این کشور، از پیوستن این بازیکن به زردپوشان اصفهانی خبر داد.


وب سایت zonglmagazin در این خصوص نوشت: مارتین هاچک فصل فوتبالی خوبی را پشت سر نگذاشت. او پس از اختلاف با اسپارتا از چک خارج شد و به تیم وورتسبورگر کیکرز در بوندس لیگای 2 پیوست اما او موفق نشد تیمش را در لیگ حفظ کند و وورتسبورگر راهی دسته سوم شد.


حتی قبل از پایان فصل گذشته در آلمان نیز مشخص بود که هاچک به دنبال حضور در یک تیم جدید است. اکنون به نظر می رسد امکان مهاجرت به یک مکان دور برای او فراهم شده باشد که این مسئله در بین فوتبالیست های چک پدیده ای چندان معمول نیست. ممکن است هاچک به ایران منتقل شود.

 

1610518


باشگاه سپاهان اکنون به جذب وی علاقه نشان داده است. این تیم صدرنشین لیگ ایران است و خود را برای حضور در نسخه آسیایی لیگ قهرمانان آماده می کند و مارتین هاچک در صورت انتقال ممکن است نگرانی هایی داشته باشد. او به دنبال بازگشت به فوتبال اروپاست و این سوال مطرح می شود که آیا موفقیت های احتمالی او در ایران، به درستی در فوتبال اروپا انعکاس داده می شود؟


اکنون سناریوی عزیمت هاچک به خاورمیانه بسیار محتمل به نظر می رسد. او خود را در موقعیتی می یابد که حق انتخاب زیادی ندارد. سپاهان با پرسپولیس در این فصل برای کسب قهرمانی مبارزه می کرد. در این فصل نویدکیای ایرانی مربی او خواهد بود و علاوه بر گولسیانی مدافع گرجی و استنلی مهاجم برزیلی، در این فصل فقط ایرانیان بومی را می توانیم در لیست تیم پیدا کنیم.


بنابراین می توان فرض کرد که اگر مارتین هاچک واقعاً پیراهن این تیم را از شهر اصفهان بالای بر تن کند، بلافاصله خود را تحت فشار زیادی می بیند. با توجه به وقایع پیرامون شخص وی در ماه های اخیر، نشان دادن آمادگی مناسب برای مبارزه در دنیای متفاوت فوتبال که واقعاً اطلاعات بسیار کمی از آن داریم، بسیار دشوار است.