کد خبر : 1760758 | 20 خرداد 1400 ساعت 16:43 | 74.7K بازدید | 10 دیدگاه

دیپای در راه یوونتوس

یک هلندی دیگر هم بارسلونا را قال گذاشت؟

ممکن است برای بارسا اتفاق جینی واینالدوم در مورد ممفیس دیپای هم تکرار شود.

یک هلندی دیگر هم بارسلونا را قال گذاشت؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که بارسلونا به این قطعیت رسید که در جذب جینی واینالدوم قافیه را به پی اس جی باخته است. بارسا با ستاره هلندی لیورپول تمام کرده بود و روز تست های پزشکی وی نیز مشخص شده بود ولی در نهایت پی اس جی با ارائه پیشنهادی دو برابر بارسا توانست واینالدوم را از پیوستن به باشگاه کاتالان منصرف کند.

 

 

1609500

 

 

واینالدوم درخواست مستقیم رونالد کومان بود و از ماه ها پیش تصور می شد با انتهای فصل و اتمام قرارداد با لیورپول راهی بارسا شود ولی در نهایت پول بیشتر او را به سمت پاریس سوق داد.

 

همین اتفاق ممکن است در مورد یک بازیکن هلندی دیگر یعنی ممفیس دیپای نیز تکرار شود. دیپای تابستان قبل مورد توجه بارسا قرار داشت ولی رقم بالای مورد تقاضای لیون مانع انتقال شد. به نظر می رسید دیپای با اتمام فصل و در حالی که قراردادش نیز با باشگاه فرانسوی به اتمام خواهد رسید، راهی بارسا شود اما موندودپورتیوو امروز گزارش داد که یوونتوس با ارائه پیشنهادی بسیار بهتر از بارسا به جذب او نزدیک تر است.

 

 

1597831

 

 

دستمزد پیشنهادی یووه سه میلیون یورو بیشتر از بارسلوناست ولی دیپای هنوز به هیچ کدام پاسخ قطعی نداده و همه چیز را به بعد از یورو 2020 موکول کرده است. بارسا برای جلب رضایت دیپای، قرارداد قبلی که سه ساله بود را به 4 ساله تغییر داده است.

باید دید دیپای هم قدم در مسیر واینالدوم می گذارد یا در نهایت به بارسا ملحق خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها