کد خبر : 1760836 | 21 خرداد 1400 ساعت 10:17 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

گونش: با حفظ تمرکز می‌توانیم ایتالیا را شکست دهیم

سنول گونش، سرمربی تیم ملی ترکیه، معتقد است که تیمش می تواند در مسابقه افتتاحیه یورو ایتالیا را در خانه شکست دهد.

گونش: با حفظ تمرکز می‌توانیم ایتالیا را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، از امشب مسابقات یورو آغاز خواهد شد و در اولین بازی رقابت ها ترکیه در ورزشگاه المپیکو رم میزبان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی یعنی ایتالیا خواهد بود. با این حال شاگردان سنول گونش نیز اخیراً آماده نشان داده اند و به نظر نمی رسد که حریف دست و پا بسته ای برای آتزوری باشند.

 

 

1610715

 

 

سنول گونش، سرمربی تیم ملی ترکیه، پیش از بازی تیمش مقابل ایتالیا گفت: "روبرتو مانچینی فوتبال ترکیه را به خوبی می شناسد زیرا مربی گالاتاسرای بوده است و بازیکنان با استعداد زیادی در اختیار دارد. شانس اول برای صعود به مرحله بعد نیستیم اما من دوست دارم که به فینال صعود کنیم و دوباره به مصاف همین ایتالیا برویم.

 

چالش ما در فوتبال ملی به شکل جدی با حضور در نیمه‌نهایی جام جهانی 2002 آغاز شد و از آن پس به دنبال پیروزی هستیم اما من همچنان مطمئنم که ما از این مسابقات درس خواهیم گرفت. ما نقاط قوت ایتالیا و همچنین نقاط قوت این تیم را می دانیم. ما از اعتبار ایتالیا آگاه هستیم و این مسابقه به لحاظ فنی و تاکتیکی و فیزیکی بسیار دشوار خواهد بود."

 

 

1610716

 

 

گونش در ادامه گفت: "داشتن بازیکنانی که در سری آ بازی می‌کنند نیز بسیار خوب است زیرا آنها می دانند که شرایط در ایتالیا چگونه است و از رویکرد این تیم آگاه هستند. این یک بازی بین دو تیم قدرتمند است و معتقدم ترکیه می تواند برنده شود.  ما نباید تمرکز خود را از دست بدهیم چرا که در این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد. اولین و آخرین بازی این گروه بسیار مهم هستند و می توانند شرایط را تغییر دهند."

دیدگاه‌ها