کد خبر : 1760839 | 21 خرداد 1400 ساعت 10:29 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

کویت - اردن؛ حساس‌ترین بازی امشب آسیا (عکس)

تیم‌های کویت و اردن در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از جهت برای طرفداران فوتبال ایران اهمیت دارد که اگر تیم ملی موفق به شکست عراق نشود، باید در جدول تیم‌های دوم مسیر صعود را جستجو کند و اردن نیز یکی از رقبا در جدول خواهد بود.

 

اردن در جدول تیم‌های دوم ۷ امتیازی است و امروز در حالی به مصاف کویت می‌رود که هر دو بازی‌اش با تیم‌های غیر از قعرنشین خواهد بود و به همین دلیل امتیاز آن محاسبه می‌شود. باتوجه به شرایط جدول، اردن برای صعود باید حداقل یک پیروزی از دو بازی کسب کند که باتوجه به اینکه دیدار آخر برابر استرالیا خواهد بود، این تیم باید در همین دیدار با کویت برد لازم را به دست آورد.

 

هدایت اردن برعهده ویتال بورکلمانس دستیار سابق مارک ویلموتس است که توانسته نتایج خوبی را در مقدماتی جام جهانی برای اردن رقم بزند و اگر باعث صعود این تیم شود، معمار یک شگفتی بزرگ لقب خواهد گرفت.

 

1610721

 

تقابل کویت و اردن از ساعت ۲۱ به وقت ایران در ورزشگاه جابر احمد کویت برگزار می‌شود. پیروزی کویت به کلی معادلات را تغییر می‌دهد اما سوی دیگر این مسابقه پیروزی اردن است که موقعیت بسیار خوبی را برای این تیم فراهم می‌کند.

 

اردن تفاضل +۵ دارد و اگر با دو گل کویت را شکست دهد، حتی با باخت یک گله مقابل استرالیا هم شرایط بهتری نسبت به ایران خواهد داشت. البته ایرانی که مقابل عراق مساوی کند وگرنه با برد برابر عراق، تیم ملی قطعا صعود خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها