کد خبر : 1760870 | 21 خرداد 1400 ساعت 12:02 | 61.5K بازدید | 5 دیدگاه

هنگ‌کنگ می‌خواهد در جام ملتها جاضر باشد

یک دلیل بزرگ برای امیدواری ایران به توقف عراق

هنگ کنگ در بازی امشب برابر عراق حداقل به یک تساوی احتیاج دارد.

یک دلیل بزرگ برای امیدواری ایران به توقف عراق

به گزارش "ورزش سه"، حضور در جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی هنگ کنگ غیرممکن شده است اما آنها همچنان برای حضور در جام ملتها به جنگیدن در مسابقات مقدماتی نیاز مبرم دارند.

 

همانطور که گفته شد هنگ‌کنگ از دور رقابت برای صعود به جام جهانی کنار رفته است اما بازی امشب آنها برابر عراق برای شان از اهمیت بالایی برخوردار است. میکسو پاتلاینن، سرمربی این تیم، می گوید: "ما بر اساس یک برنامه خاص تمرین می‌کنیم و به دنبال این هستیم که آنها را در زمین مسابقه به اجرا درآوریم."

 

هنگ کنگ برای حفظ جایگاه خود در دور سوم مقدماتی جام ملت های آسیا 2023 مقابل عراق که اکنون یکی از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود حداقل به یک تساوی نیاز دارد. در واقع با تثبیت حضور سه تیم در بالای جدول گروه C یعنی عراق، ایران و بحرین، هنگ کنگ تنها می تواند به کسب نتیجه مناسب به منظور حضور در جام ملت ها امیدوار باشد.

 

 

1610784

 

 

چهار تیم برتر چهارم از هشت گروه به مرحله سوم مقدماتی جام ملت های آسیا 2023 راه پیدا می کنند و به دلیل تساوی بدون گل مقابل بحرین در سال 2019، هنگ کنگ در حال حاضر با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

از طرفی با کنار کشیدن کره شمالی از مسابقات مقدماتی، تنها 4 تیم در گروه H حضور دارند، این در حالی است که بقیه گروه ها پنج تیمی هستند؛ موضوعی که باعث شد نتایج مقابل تیم‌های پنجم هر گروه برای تعیین جدول مورد محاسبه قرار نگیرد.

 

هنگ کنگ یک برد و یک مساوی مقابل تیم قعرنشین گروه یعنی کامبوج کسب کرد اما همان طور که گفته شد این امتیازات محاسبه نمی شوند بنابراین هنگ‌کنگ نیاز دارد که در مسابقه امروز برابرند عراق حداقل یک تساوی کسب کند تا به حضور در مرحله سوم مقدماتی جام ملت ها امیدوار باقی بماند.

دیدگاه‌ها