کد خبر : 1760967 | 21 خرداد 1400 ساعت 20:56 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

اولین گل ملی شجاع پس از 12 سال

شجاع خلیل زاده که 12 سال پیش نخستین بازی ملی خود را برای ایران انجام داد، موفق شد نخستین گل ملی اش را به ثبت برساند.

اولین گل ملی شجاع پس از 12 سال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کامبوج رفت. همانطور که انتظار می رفت، ملی پوشان دیدار آسانی را در پیش داشتند و خیلی زود اختلاف را زیاد کردند.


پس از اینکه علیرضا جهانبخش در دقیقه 16 و از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند، گل های بعدی نیز از راه رسیدند. در دقیقه 22 کرنر ارسالی علی قلی زاده به روی دروازه، با ضربه سر خوب شجاع خلیل زاده وارد دروازه شد تا تیم ملی دو بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.


این نخستین گل ملی شجاع خلیل زاده با لباس تیم ملی ایران بود. او نخستین بار در سال 2009 و در یک بازی دوستانه مقابل بوتسوانا به میدان رفت. در روزهایی که تیم ملی از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 حذف شده بود و با برکناری علی دایی، افشین قطبی هدایت ایران را برعهده داشت.


آن بازی که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، شهریار شیروند بازیکن آن زمان سپاهان تک گل بازی را به ثمر رساند و خلیل زاده نیز 90 دقیقه در زمین حضور داشت.


پس از آن، شجاع در زمان کارلوس کی روش، ویلموتس و دراگان اسکوچیچ 13 بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفته بود تا اینکه بالاخره در بازی مقابل کامبوج موفق شد 12 سال پس از برگزاری نخستین بازی ملی خود در سال 1388، اولین گل ملی اش را نیز به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها