کد خبر : 1760976 | 21 خرداد 1400 ساعت 21:32 | 64K بازدید | 9 دیدگاه

با کامبوج ابراز همدردی می کنم

اسکوچیچ: امیدوارم همین کیفیت را برابر عراق نشان دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی با کامبوج گفت که از قبل مشخص بود این دیدار به سود تیم او به پایان می رسد.

اسکوچیچ: امیدوارم همین کیفیت را برابر عراق نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری یک طرفه با نتیجه پر گل 10 بر صفر از سد کامبوج گذشت تا خود را برای دیدار پایانی و سرنوشت ساز مقابل عراق آماده کند. دیداری که قرار است روز سه شنبه در استادیوم المحرق بحرین برگزار شود.


پس از پایان این بازی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ضمن تبریک به شاگردانش، ابراز امیدواری کرد آنها مقابل عراق نیز این عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی گفت: اول از همه به تیمم تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود. مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری دارد و می تواند این بازی را به نفع خودش به پایان برساند.


او ادامه داد: از حرکاتی که تیمم انجام داد، لذت بردم ولی در اینگونه بازی ها که حریف از ما ضعیف تر است، کمی احساس همدردی برای تیم مقابل هم دارم. کیفیت بازی مشخص بود که به سود ما به پایان می رسد. مجددا به بازیکنان تبریک می گویم.


سرمربی تیم ملی درخصوص تغییرات در این بازی گفت: تصمیم گرفتیم تا حدی ترکیب را تغییر دهیم تا بار فشار این بازی روی بازیکنان پخش شود و بازیکنان دیگر برای بازی پایانی آماده باشند. ما زمانی تصور می کنیم که این تورنمنت را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 


اسکوچیچ در پایان گفت: برای تیم عراق هم احترام کاملی قائلیم و می دانیم که بازی خوبی را با آنها در پیش داریم. امیدوارم بازیکنان همین کیفیتی را که در این چند بازی نشان دادند مقابل عراق هم نشان دهند.

دیدگاه‌ها