کد خبر : 1760991 | 21 خرداد 1400 ساعت 23:13 | 74.7K بازدید | 16 دیدگاه

همه چیز تحت تاثیر مصدومیت بشار

عراق 1 - هنگ کنگ 0؛ بدون شگفتی، به ضرر ایران

تیم ملی عراق با پیروزی شیرین، جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.

عراق 1 - هنگ کنگ 0؛ بدون شگفتی، به ضرر ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های هنگ کنگ و عراق پس از پایان بازی ایران در ورزشگاه شیخ علی بن خلیفه به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی حساس در حالی برگزار شد که در صورت عدم پیروزی تیم سرکو کاتانچ، ایران فرصت این را داشت تا با تساوی مقابل عراق نیز صدرنشین شود و به عنوان سرگروه به مرحله نهایی صعود کند.

 

بازی با حملات تیم عراق آغاز شد و سرانجام در دقیقه 13 محمد قاسم موفق شد دروازه را باز کند. قاسم توپ را از سمت راست روی دروازه فرستاد و این ارسال او به صورت مستقیم وارد دروازه شد و تیم عراق از حریف پیش افتاد.

 

1611057

 

در ادامه بازیکنان این تیم حملاتی را روی دروازه انجام دادند اما خط دفاعی تیم هنگ کنگ ایستادگی مطلوبی را انجام داد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. نکته مهم این که مالکیت بازی به صورت تمام و کمال در اختیار عراق بود و هنگ کنگی ها قادر به خلق موقعیت نبودند.

 

نیمه دوم شاگردان میکسو پاتلاینن دو حمله را انجام دادند که هیچ یک منجر به ضربه در چارچوب نشد. مهم ترین اتفاق بازی، مصدومیت بشار رسن در دقیقه 65 بود که با تعویض او همراه شد.

 

1611055

 

در دقیقه 86 ارسال ناگهانی مدافع چپ تیم ملی عراق در آستانه ورود به دروازه «یاپ هونگ فای» بود که این دروازه بان مانع از ورود توپ به دروازه شد و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

 

تیم عراق با این پیروزی 17 امتیازی شد و بالاتر از ایران قرار گرفت. در بازی روز سه شنبه اگر ایران شاگردان کاتانچ را شکست دهد، با 18 امتیاز بالاتر از عراق خواهد بود و در غیر این صورت باید به جدول تیم های دوم خواهد رفت؛ جایی که در صورت تساوی 10 امتیازی می‌شود و شانس بالایی خواهد داشت اما در صورت باخت، صعود منتفی خواهد شد.

 

1611056

 

1611058

دیدگاه‌ها