کد خبر : 1761074 | 22 خرداد 1400 ساعت 12:11 | 59.2K بازدید | 1 دیدگاه

میکسو پاتلاینن:

عراق خوش شانس بود، گل احمقانه‌ای خوردیم!

میکسو پاتلاینن، سرمربی هنگ کنگ از شکست عجیب تیمش مقابل عراق به شدت ناراحت است.

عراق خوش شانس بود، گل احمقانه‌ای خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز عراق در دیداری تعیین کننده با تکیه بر گل به خودی فونگ هینگ ووا با یک گل بر هنگ کنگ غلبه کرد. این پیروزی به عراق کمک کرد تا در جدول گروه سوم، مقام اول را کسب کرده و البته امیدهای هنگ کنگ برای شرکت در جام ملت های آسیا سال 2023 را نیز از بین ببرد. هنگ کنگ برای حفظ امیدهای خود به امتیازات این دیدار نیاز داشت، اما آنها با گل به خودی  فونگ هینگ ووا مغلوب عراق شدند.

 

میکسو پاتلاینن در این رابطه گفت: "من بیش از هر چیز از تلاش بازیکنان، سازماندهی و اراده آنها برای بسته نگه داشتن دروازه بسیار خوشحالم. فکر می کنم عراق موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد نکرد و برای کسب پیروزی در این مسابقه بسیار خوش شانس است. دروازه ما با یک گل به خودی احمقانه و خیلی ساده باز شد.

 

1611249

 

من از رخ دادن این اتفاق خیلی ناامید شدم، زیرا بازیکنانم واقعا مبارزه کرده و با تمام توان بازی کردند. فقط کمی نیاز به کیفیت بیشتری داریم و در حال کار بر روی این روند هستیم. باید اعتراف کنم که ناامید شده ام، اما تیم عراق خودش هم می داند که بسیار خوش شانس بود که سه امتیاز را تصاحب کرد. ما می خواستیم در این بازی پیروز شویم.

 

کمی عقب دفاع کردیم و باید روی این موضوع کار کنیم، اما پاس های ما نیز وحشتناک بود. هر زمان که مالکیت توپ را بدست می آوردیم، خیلی راحت آن را از دست می دادیم. ما باید آرامش و کیفیت بیشتری هنگام مالکیت توپ داشته و مراقبت پاس های خود بوده تا اینگونه دروازه حریف را تهدید کنیم.

 

شما باید بدانید که ما بیش از یک سال و نیم کنار هم نبودیم. ایران، عراق، بحرین در همه مسابقات حضور داشتند، اما ما حتی یک جلسه هم تمرین نکردیم، بنابراین من از تلاش بازیکنان و سازماندهی عملکرد آنها خوشحال و راضی هستم. ما می خواستیم پیروز شویم و در بدترین حالت حق ما تساوی 0-0 بود.

 

شما شاهد بازی بودید و عراق خوش شانس بود. ما یک گل به خودی احمقانه خوردیم، البته هیچ بازیکنی از قصد گل به خودی نمی زند. اما این اتفاق شرم آور است و این مسابقه باید با تساوی 0-0 به پایان می رسید. ما مغلوب شدیم و من هرگز پیش بینی نمی کردم که این اتفاق رخ دهد.

 

1611250

 

من از این عملکرد راضی نیستم و ما در حملات خیلی باهوش عمل نکردیم. بله ما از کیفیت عراق برخوردار نیستیم. بازیکنان عراقی به طور مجزا بازیکنان با کیفیت تری هستند، اما من فکر می کنم ما تلاش آنها را کاملاً خنثی کردیم. از این نظر من رضایت دارم، اما از نتیجه و آن گل احمقانه ای که خوردیم راضی نیستم."

دیدگاه‌ها