کد خبر : 1761147 | 22 خرداد 1400 ساعت 17:45 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

نقطه ضعف تیم ملی ایتالیا از نگاه دیدیه دشان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، ایتالیا را تیمی مدعی تلقی می‌کند اما در عین حال معتقد است که آنها کم تجربه هستند.

نقطه ضعف تیم ملی ایتالیا از نگاه دیدیه دشان

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری با روبرتو مانچینی روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. ایتالیا به قاطعانه ترین شکل ممکن جواز حضور در رقابت‌های یورو را کسب کرد و شب گذشته نیز آن ها در بازی افتتاحیه این رقابت ها با سه گل از سد ترکیه عبور کرد تا یک بار دیگر خود را در قامت مدعی قهرمانی یورو نشان دهند.

 

اما بسیاری معتقد هستند که فرانسه شانس اول قهرمانی رقابت‌های یورو خواهد بود. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی ایتالیا از یکی از نقاط ضعف آنها نیز رونمایی کرده است. دشان گفت: "شما قبل از حضور در زمین برنده بازی نمی شوید. در واقع کیفیت و استعداد کافی نیست. شما به قدرت ذهنی، جنگجو بودن و عزم راسخ نیاز دارید؛ همه چیزهایی که ما در جام جهانی 2018 روسیه داشتیم.

 

 

1611183

 

 

ایتالیا می تواند آرزو داشته باشد که به موفقیت بزرگی دست پیدا کند حتی اگر برخی بازیکنان آنها تجربه ملی چندانی نداشته باشند. با این حال برای بسیاری از بازیکنان آتزوری این تجربه اول آنها در یک رقابت بزرگ به حساب می آید. البته در مورد بازیکنانی مانند امباپه و پاوارد نیز چنین مسئله ای در جام جهانی 2018  وجود داشت بنابراین باید کاملاً مراقب اوضاع باشیم."

دیدگاه‌ها