کد خبر : 1761220 | 23 خرداد 1400 ساعت 01:29 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

بلژیک 3-0 روسیه: آغاز مقتدرانه شیاطین

بلژیک در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2020 موفق شد با نتیجه 3-0 روسیه را شکست بدهد.

بلژیک 3-0 روسیه: آغاز مقتدرانه شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مارتینز در دیدار امشب که در سن پترزبورگ برگزار شد، کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با گل های روملو لوکاکو (دو گل) و توماس مونیه به پیروزی رسیدند.


دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد اما در دقیقه 10، بلژیکی ها روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. روی ارسال دریس مرتنز به محوطه جریمه روسیه بود که توپ با اشتباه مدافع این تیم به لوکاکو رسید و او هم با یک چرخش دیدنی و ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1611469


بعد از این گل روس ها پیش کشیدند و در دقیقه 14، روی ضربه کرنر گولووین، این فرناندز بود که با یک ضربه سر شیرجه ای می توانست دروازه بلژیک را باز کند اما توپ دقیقا به جایی رفت که کورتوا حضور داشت.


در ادامه بازیکنان بلژیک ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 22، روی پاس کاراسکو، این تورگان هازارد بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط شونین دفع شد.


برتری بلژیکی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 34، توماس مونیه اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار روی ارسال تورگان هازارد از سمت چپ بود که توپ با دفع ناقص شونین مقابل مونیه قرار گرفت و او هم با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.

 

1611468

 

روس‌ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در مقابل، در آخرین دقیقه نیمه اول، کاراسکو با یک حرکت انفرادی خوب صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.


نیمه دوم را بلژیکی ها بهتر آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان روسیه توپ و میدان را در اختیار گرفتند. ولی توفیق چندانی در ایجاد موقعیت نداشتند.


در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 88، بلژیک به گل سوم رسید. روی پاس در عمق مونیه بود که لوکاکو صاحب موقعیت شد و در حالی که توسط مدافع حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1611470


در ثانیه های پایانی بازیکنان روسیه تلاش کردند تا از سنگینی این شکست کم کنند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بلژیک در اولین گام به یک پیروزی پرگل رسید.

دیدگاه‌ها