کد خبر : 1761221 | 23 خرداد 1400 ساعت 01:55 | 41.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی دانمارک: شب خیلی سختی بود

کاسپر هیولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل فنلاند، از شاگردانش به دلیل اینکه این دیدار را علی رغم اتفاقی که برای کریستین اریکسن رخ داد، به اتمام رساندند، تقدیر کرد.

سرمربی دانمارک: شب خیلی سختی بود

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار بود که اریکسن دچار حمله قلبی شد و پزشکان برای دقایقی طولانی مشغول احیای او بودند؛ به طوری که بازی قطع شد و انتظار می رود به زمان دیگری موکول شود اما بعد از اینکه این هافبک تکنیکی در تماس تصویری از هم تیمی هایش خواست تا به بازی ادامه بدهند، این دیدار از سر گرفته شد.


در نهایت فنلاند با یک گل در این دیدار به پیروزی رسید اما سرمربی دانمارک از اینکه شاگردانش این دیدار را به پایان رساندند، از آنها تشکر کرد.

 

1611473


هیولماند گفت:" شب سختی بود. به همه یادآوری کرد که مهمترین مسائل در زندگی چه هستند و چه روابطی اهمیت دارند. ما گروهی بازیکن داریم که نمی توانم به اندازه ای که باید تحسین شان کنم. نمی توانم بیش از این از آنها به خاطر مراقبت خوبی که از هم دارند، احساس غرور کنم؛ آن هم زمانی که یکی از عزیزترین دوستانم دچار چنین مشکلی شد."


او همچنین در مورد تصمیم به انجام ادامه بازی گفت:" فشار از سوی یوفا برای انجام ادامه بازی همین امشب نبود. ما دو گزینه داشتیم. یا امشب یا فردا بعدازظهر. بازیکنان نمی توانستند تصور کنند که امشب بخوابیم و فردا دوباره سوار اتوبوس شویم و برای بازی بیاییم. صادقانه بگویم بهترین گزینه، تمام کردن بازی بود. البته نمی توان با چنین احساساتی بازی کرد و آنچه ما انجام دادیم، شگفت انگیز بود."

دیدگاه‌ها