کد خبر : 1761257 | 23 خرداد 1400 ساعت 10:29 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایران، چهارمین تیم راه یافته به آسیا کاپ ۲۰۲۱ 

بسکتبال، تیمی که به المپیک امیدوارمان کرد(عکس)

تیم ملی بسکتبال ایران با برد مقتدرانه برابر قطر نه تنها جواز حضور در کاپ آسیا را گرفت، بلکه استارت خوبی برای حضور در توکیو داشت.

بسکتبال، تیمی که به المپیک امیدوارمان کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تیم ملی بسکتبال ایران دیرتر از سایر تیم ها و ورزشکاران اردوی خود را برای حضور در المپیک توکیو آغاز کرد، اما گویا شاگردان شاهین طبع به خاطر فاصله کم پایان لیگ با آغاز اردوی تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردارند.


روز گذشته در شرایطی که حامد حدادی به دلیل مصدومیت همراه تیم ملی نبود، آسمان خراش های ایرانی توانستند با یک نمایش درخشان و یک بازی هماهنگ، با اختلاف 38 امتیاز از سد قطر عبور کنند. 


سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با انتشار خبری کوتاه به صعود تیم ملی ایران به دور نهایی رقابت‌های آسیاکاپ ۲۰۲۱ اندونزی پرداخت و نوشت: «ایران چهارمین تیمی است که پس از پیروزی ۸۴ - ۴۶ مقابل قطر به آسیا کاپ راه می‌یابد. آن‌ها به تیم‌های لبنان و بحرین می‌پیوندند که از مرحله گروه خود را به این رقابت‌ها رسانده‌اند. ضمن اینکه اندونزی هم به عنوان میزبان حضورش در این رویداد مسجل است.»


جدا از بحث صعود به آسیاکاپ که اصلا برای بسکتبال ایران اتفاق بزرگی نیست، تیم شاهین طبع علاقه مندان بسکتبال را به یک حضور موفق در المپیک توکیو امیدوار کرد. بعد از اینکه تیم ملی بازی مقابل عربستان را در گام آخر مقدماتی کاپ آسیا برگزار کند، نزدیک به یک ماه فرصت خواهد داشت تا با بازی های تدارکاتی خودش را بیش از پیش برای نبرد با غول های بسکتبال جهان آماده کند.

 

1611551

 

1611549

 

1611548

 

1611550

 

1611547

دیدگاه‌ها