کد خبر : 1761298 | 23 خرداد 1400 ساعت 13:31 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمله ستاره کروات به رسانه‌های انگلیسی؛

مودریچ: آن صحبت‌هایم در مورد بازیکنان انگلیس نبود

لوکا مودریچ، ستاره کرواسی، سه سال پس از شکست دادن سه ‌شیرها در نیمه نهایی جام جهانی، ضمن تمجید از شاگردان گرت ساوت‌گیت خشم خود را متوجه مطبوعات انگلیسی کرد.

مودریچ: آن صحبت‌هایم در مورد بازیکنان انگلیس نبود

به گزارش "ورزش سه" ، لوکا مودریچ در آستانه بازی کرواسی برابر انگلیس در اولین مسابقه این تیم در یورو 2020 که امروز در ومبلی لندن برگزار خواهد شد، مطبوعات انگلیس را گستاخ و متکبر خطاب کرد.

کرواسی به لندن سفر کرده است تا در نخستین بازی خود در گروه D این رقابت ها در مسابقه ای که می توان آن را دیدار انتقامی از نیمه نهایی جام جهانی 2018 نامید، بار دیگر به مصاف سه شیرها برود. سه سال پیش شاگردان زلاتکو دالیچ توانستند در روسیه شاگردان ساوت گیت را در وقت های اضافی شکست دهند.

 

1611640

 

سه سال پیش مودریچ به دنبال پیروزی کشورش در نیمه نهایی، انتقادات گسترده ای را علیه انگلیس بر زبان آورد و گفت که جار و جنجال رسانه ای اطراف آنها که امید به افتخارآمیزی تیم احیا شده سه شیرها داشت، باید"متواضع تر" باشد. این بار او قبل از شروع بازی به اظهار نظر در این باره و عصبانی کردن رقیب و طرفدارانش پرداخته است.

مودریچ گفت: "این گستاخی و تکبر چندان ربطی به بازیکنان و تیم ملی ندارد و مربوط به آدم های اطرافشان است. این مربوط به بعضی از خبرنگاران و گزارشگران بوده و هست. اخیرا من زیاد خبرها را نمی خوانم.

منتظر برگزاری این مسابقه هستم و نمی خواهم زیاد درباره تیم حریف حرف بزنم."

 

1611639

 

کرواسی در جام جهانی 2018 شگفتی ساز شد و توانست خود را به فینال رقابت ها برساند، اما برابر فرانسه شکست خورد.

مودریچ امیدوار است که در یورو 2020 نیز کروات ها بتوانند موفق ظاهر شوند اما نمی خواهد که امیدهای هواداران را هم زیاد بالا ببرد: "انتظارات زیاد هستند اما ما باید واقع بین باشیم و مسابقه به مسابقه پیش برویم.

در رقابت های بزرگ ما همیشه بازی های خوبی ارائه داده ایم و گاهی اوقات تنها تفاوت های بسیار اندک مانع از این شده که به اوج برویم.

به همین دلیل، هر قدر هم اعتماد به نفس داشته باشیم، نباید فکر کنیم که هر بار می توانیم به فینال برسیم."

دیدگاه‌ها