کد خبر : 1761302 | 23 خرداد 1400 ساعت 13:37 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

جو رختکن ترکیه پس از شکست مقابل ایتالیا

گونش به بازیکنان ترکیه: همدیگر را زیر سئوال نبرید

سرمربی ترکیه به بازیکنانش این اطمینان را داد که آنها می توانند با وجود شکست مقابل ایتالیا از گروه خود صعود کنند.

گونش به بازیکنان ترکیه: همدیگر را زیر سئوال نبرید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه با تنها یک شکست و کسب چهار امتیاز از فرانسه (قهرمان جام جهانی)، صعود چشمگیری به یورو داشت. این رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی های قابل توجه برابر هلند و نروژ آغاز کرد و با امیدواری بسیار پای به یورو 2020 گذاشت. شاگردان سنول گونش اما شروع خوبی در یورو نداشتند و با 3 گل مغلوب ایتالیا شدند. قبول این شکست برای بازیکنان ترکیه کمی سخت بود و بازگرداندن روحیه تیم، وظیفه سنگینی بود که روی دوش سنول گونش سنگینی می کرد. این مربی باتجربه اما با صحبت هایی که پس از بازی در رختکن انجام داد، توانست تا حد زیادی فشار را از روی بازیکنان تیمش بردارد.

 

Sabah Spor در گزارشی به شرح اتفاقاتی که در رختکن ترکیه بعد از شکست مقابل ایتالیا رخ داد، پرداخت؛ "تسلیم نشوید و همدیگر را زیر سوال نبرید." این اولین جمله ای بود که سرمربی باتجربه ترکیه پس از ورود به رختکن گفت. او در ادامه با آرامشی قابل توجه افزود: "همه چیز آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفت. برنامه هایمان به گونه ای که باید، جواب نداد اما کار تمام نشده و هنوز 2 مسابقه دیگر پیش رو داریم. ما امشب را فراموش و روی ولز تمرکز خواهیم کرد."

 

 

ما هنوز شانس داریم

گونش با تاکید به این موضوع که ما هنوز شانس صعود از گروه را داریم خطاب به شاگردانش که در شوک شکست سه بر صفر مقابل ایتالیا قرار داشتند، گفت: اشتباهات را بررسی می کنیم و روی نقاط ضعف کار خواهیم کرد. با آمادگی تمام به استقبال چالش بعدی خواهیم رفت. من کیفیت واقعی شما را می دانم و معتقدم که می توانیم از این گروه صعود کنیم." گونش ضمن اشاره دوباره به کسب 6 امتیازی که برای تیمش دور از دسترس نیست به برگزاری 2 بازی آینده در کشور آذربایجان، همسایه و دوست ترکیه ای ها اشاره کرد و به بازیکنانش این اطمینان را داد که با حمایت هواداران فوتبال در شهر باکو، آنها می توانند با انگیزه ای بسیار بالا به مصاف دو حریف دیگرشان در یورو 2020 بروند.

 

1611643

 

 

گفتنی است که اعضای تیم ملی ترکیه صبح روز بعد از بازی با ایتالیا، شهر رم را به مقصد باکو ترک کرد و با استقبال مقامات سفارت ترکیه وارد پایتخت آذربایجان شد. آنها پس از ورود به فرودگاه راهی هتل شدند و از امروز تمرینات جدی خود را برای بازی دوم مقابل ولز آغاز می کنند.

دیدگاه‌ها