کد خبر : 1761336 | 23 خرداد 1400 ساعت 16:19 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

بالی و ساروی برای دوبنده المپیکی می جنگند

انتخابی 97 کیلوی فرنگی در فینال لهستان

دو فرنگی کار وزن 97 کیلوی ایران به فینال جام پیت لاسینسکی راه یافتند.

انتخابی 97 کیلوی فرنگی در فینال لهستان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان در شرایطی از ظهر امروز در شهر ورشو لهستان در حال برگزاری است که در وزن 97 کیلوگرم دو مدعی کشتی فرنگی ایران حضور دارند. محمدهادی ساروی و مهدی بالی به لهستان اعزام شدند تا هر کدام نتیجه بهتری گرفتند، صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو شوند.


در رقابت های امروز مهدی بالی در بالای جدول در دور نخست با نتیجه 4 بر یک ماتیاس باک از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 5 از سد اسلام عباس اف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بالی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 و ضربه فنی جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.


همچنین محمدهادی ساروی نیز در پایین جدول در دور اول با نتیجه 9 بر صفر ارگالی آیخیمبایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر تادیوس میچالیک از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل مارتین ساوولاینن از فنلاد با نتیجه 10 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.


بدین ترتیب دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم امشب ما بین مهدی بالی و محمدهادی ساروی برگزار می شود تا برنده این فینال تمام ایرانی بتواند مجوز حضور در المپیک را کسب کند.

دیدگاه‌ها