کد خبر : 1761378 | 23 خرداد 1400 ساعت 20:16 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

ساوت گیت: باید تا پایان یورو همین باشیم

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس ابراز امیدواری کرد تیمش در ادامه تورنمنت هم چنین نمایشی داشته باشد.

ساوت گیت: باید تا پایان یورو همین باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس برای اولین بار در طول تاریخ در اولین بازی خود در جام ملت های اروپا موفق به کسب پیروزی شده و با تک گل رحیم استرلینگ تیم ملی کرواسی را مغلوب کرد. گرت ساوت گیت، سرمربی جوان سه شیرها در پایان مسابقه مدعی شد عملکرد استرلینگ موید آن است که باید به چنین بازیکنی اعتماد داشت.

 

گرت ساوت گیت گفت: "بازیکنان تیم ملی انگلیس در تورنمنت های بزرگ واقعا خوب کار کرده اند. اینکه به هواداران و مردم کشورمان یک بعد از ظهر لذت بخش هدیه بدهیم بسیار شیرین است. اغلب دقایق مسابقه امروز تحت کنترل ما بود و ما موقعیت های زیادی به آنها نداده و خطرناک ظاهر شدیم.

 

1611774

 

کلوین رایس بازیکنی است که خیلی دست کم گرفته می‌شود، اما او شروع فوق العاده ای در رده ملی داشته است. فکر می کردم او در طول بازی نمایش ممتازی ارائه داد، من از رحیم استرلینگ نیز بسیار راضی هستم و او در طول بازی تهدید بزرگی روی دروازه کرواسی بود.

 

استرلینگ بازیکن خوب و باکیفیتی است و سابقه گلزنی این بازیکن خصوصا در چند سال گذشته نشان می دهد باید به او ایمان داشته باشیم. ما در طول مسابقات به این بازیکن نیاز خواهیم داشت و اینگونه می توانیم تغییراتی ایجاد کنیم و به چنین نیروی نیاز خواهیم داشت.

 

بازیکنان خط دفاعی روی توپ های بلند عملکرد درخشانی داشته و به خوبی بازی‌خوانی کردند. هرکسی که وارد زمین می شد خوب بازی کرد و ما در چهار هفته آینده به تکرار چنین عملکردی نیاز خواهیم داشت. گروه دشواری داریم و چالش های متفاوتی پیش روی ماست. ما خوشحالیم که شروع خوبی را تجربه کردیم، اما هنوز باید امتیازات بیشتری کسب کنیم."

دیدگاه‌ها