کد خبر : 1761467 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:19 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

به اصرار اسکوچیچ هم توجه کنیم 

صادقی: خط حمله‌ تیم ملی در کلاس جهانی است

سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا معتقد است بازیکنان تیم ملی برای جدال با عراق باید به لحاظ روحی و روانی کاملا آماده شدند.

 صادقی: خط حمله‌ تیم ملی در کلاس جهانی است

به گزارش "ورزش سه" در آستانه مصاف حساس ایران و عراق، ابراهیم صادقی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه خود دارد، میهمان برنامه «صبح بخیر ایران» شبکه یک سیما بود و درباره شرایط تیم ملی گفت: به نظر من می‌شود در دو بخش درباره تیم ملی صحبت کرد، یکی بخش ذهنی-روانی و یکی بخش فنی و سبک و استراتژی؛ با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود و نتایجی که از دست داده بودیم، خیلی مهم بود که بازیکنان ما از لحاظ ذهنی-روانی آماده باشند.

 

وی افزود: فشار زیادی روی بازیکنان بود اما خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و بازیکنانی در سطح جهانی در اختیار کادرفنی است، بازیکنانی که در عین‌حالی که جوان هستند و سن زیادی ندارند اما در مسابقات بازی‌های زیادی را انجام دادند؛ وقتی بازی‌ها را نگاه می‌کنیم آمادگی خوب به لحاظ ذهنی-روانی نمایان است به خصوص مقابل بحرین. آن‌ها مقابل بحرین با عجله بازی نکردند و حتی نیمه اول خیلی بازی سرتری نسبت به حریف انجام ندادند اما آرامش به آن‌ها کمک کرد تا در نیمه دوم برنده شوند.

 

صادقی درباره سبک بازی تیم ملی گفت: درباره فرم بازی و نفراتی که کادرفنی انتخاب کرده، باید بگویم که ما واقعا نفرات خیلی خوبی داریم و فکر می‌کنم پس از چندین سال خط حمله‌مان بازیکنانی در کلاس جهانی داریم و سخت است که بخواهند از 20 نفر، 11 بازیکن را انتخاب کنند؛ از جهتی کار یک مربی لذت‌بخش است که این تعداد بازیکن خوب و آماده دارد اما از جهتی انتخاب نفرات و تعویض کار سختی است. اما به نظر من تیم ما قدم به قدم بهتر و هماهنگ‌تر بازی کرد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه صحبت‌های خود پیرامون تیم ملی توضیح داد: انتخاب سیستم 2-4-4 شاید ایراداتی به نظر خیلی‌ها داشت اما اصرار سرمربی تیم ملی به استفاده از عمق به خصوص در مقابل بحرین بود؛ بازی هنگ‌کنگ و کامبوج را نمی‌شود به آن تکیه کرد به ویژه که ما قبل از شروع مسابقات بازی تدارکاتی نداشتیم که برای این مسئله هم باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت که تمایلی به بازی دوستانه نداشت و بازی با هنگ‌کنگ را در مقام یک بازی دوستانه تلقی کرد.

 

ابراهیم صادقی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: تیم ملی قدم به قدم بهتر و روان‌تر بازی کرد به خصوص در مقابل تیم ملی بحرین، البته این را هم باید بگویم که پیش‌بینی همه ما این بود که بحرین یک بازی بسته و به اصطلاح ضدفوتبال انجام دهد اما برای اولین‌بار بود که بحرین واقعا فوتبال بازی کرد و اگر بازی را کامل دیده باشید، بحرین آمد و بازی کرد و این مسئله باعث شد تا ما بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم و با اقتدار و پیروزی از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها